ارائه خدمات غیر حضوری نباید باعث کندی در انجام کار ارباب رجوع شود

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان هرمزگان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میان مردم و کارکنان، ارائه خدمات به صورت غیر حضوری در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار گرفت؛ اما باید توجه کرد که این امر نباید باعث کندی در انجام کار ارباب رجوع شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان هرمزگان، دکتر هوشنگ ملایی در جلسه چهار ساعته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که در سالن جلسات شرکت برگزار شد ضمن تبریک روز مرد و ولادت امام علی (ع) اظهار کرد: حفاظت از سلامت پرسنل شرکت و مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدوارم که با اقدامات انجام شده و اقداماتی که در دست انجام است هیچکدام از پرسنل و اربابان رجوع دچار بیماری کرونا نشوند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان هرمزگان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع ابراز داشت: مرکز تلفن پاسخگویی شرکت (1811) برای پیگیری تماس‌ها و مسائل مردم در شرکت فعالیت می‌کند.

ملایی تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میان مردم و کارکنان، ارائه خدمات به صورت غیر حضوری باید در دستور کار شرکت قرار گیرد اما باید توجه کرد که این امر نباید باعث کندی در انجام کار ارباب رجوع شود.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان هرمزگان بیان داشت: مرکز تلفن پاسخگویی، پل ارتباطی میان مردم و کارکنان است و نتیجه پیگیری نیز توسط همین مرکز به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی شرایط کنونی کشور در شیوع ویروس کرونا را فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف شرکت در زمینه ارائه خدمات غیر حضوری دانست و تصریح کرد: باید این دوره را به گونه‌ای مدیریت کنیم که مردم، پرسنل و شرکت آسیب نبینند.

ملایی با ذکر این نکته که شرکت آب منطقه‌ای یک شرکت خدماتی است و صدها خانواده با آن مرتبط هستند، گفت: دولت مسئول خدمت رسانی به عموم جامعه است و باید این وظیفه را نیز به درستی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: هفته‌ای دو جلسه به صورت ویدیو کنفرانس با شرکت‌های تابعه در شهرستان‌ها برای بهبود امر خدمات رسانی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان هرمزگان با ذکر این نکته که مجموعه مدیریت تحول در این مدت فعالیت بسیار خوبی داشته و الگوی مناسبی برای آب منطقه‌ای‌های سراسر کشور بوده است، مطرح کرد: تمام همکاران باید بسیج شوند تا کار مردم بدون مراجعه حضوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

ملایی ضمن استقبال از پیشنهادات کارکنان در حوزه ارائه خدمات به صورت غیر حضوری تشریح کرد: معاونت برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای، اقدامات بسیار مناسبی در بحث ارائه الکترونیکی خدمات انجام داده است اما باید ساختارهای نظارتی و اصلاحی بیشتری برای ارائه بهتر خدمات تعریف شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات