برای شکست ویروس کرونا خانه بمانیم

برای شکست ویروس کرونا خانه بمانیم

شهردار ارومیه گفت:  مردم توصیه های بهداشتی چون ماندن در خانه و شستن دست ها با آب و صابون و سایر توصیه های بهداشتی را جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور با اشاره به پیشگیری از شیوع کرونا، عنوان کرد:  در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ابتدا باید بهداشت فردی رعایت شود و سایر اقدامات پیشگیری چون ضدعفونی کردن  معابر و مراکز  بر عهده ارگان های اجرایی و شهرداری ها است و مسئولان  نیز تعطیلی برخی واحدها   را اعلام کردند اما مردم ماندن در خانه را رعایت نمی کنند که با رعایت این مهم  و ماندن در خانه منجر به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا می شود.
وی بیان کرد:  تمام بخش های دولتی و خصوصی با تمام قوا و با همگرایی بصورت جهادی جهت شکست ویروس کرونا حرکت می کنند اما از مردم نیز درخواست داریم  در این دو هفته آتی که اوج  پیش روی ویروس کرونا  در استان است در خانه بمانند و به توصیه های مسئولان بهداشتی توجه و از حضور در تجمعات نیز اجتناب کنند.
شهردار ارومیه نیز همچنین  از تمام دست اندرکار شبکه های مجازی نیز درخواست کرد که بر علیه خود مان در شبکه های مجازی  حرکت نکرده ونسبت پخش شایعاتی که دشمن تولید می کنند، اقدام نکنیم.
وی ابراز امیدوار کرد که ان شالله با رعایت بهداشت فردی و جمعی و ماندن در خانه این مقطع سخت را نیز پشت سر بگذارنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات