اجرای عملیات ضد عفونی کردن نقاط مختلف شرکت آب منطقه ای

برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و مراجعین، حوزه خدمات شرکت آب منطقه ای اقدام به ضدعفونی کردن نقاط مختلف شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، اطلاع رسانی، آموزش و ارتقاء سطح دانش جهت مقابله با ویروس کرونا بین کارکنان و جامعه هدف شرکت آب منطقه ای انجام شده است که این امر یکی از موثرترین راه‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است .
در ادامه این گزارش آمده است: همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر پیشگیری از شیوع بیماری‌های مسری به ویژه ویروس کرونا با استفاده از امکانات موجود، ضدعفونی کردن نقاط مختلف شرکت آب منطقه ای انجام شد . همچنین در این راستا پوستر، بروشور و بنر تهیه و در اختیار کارکنان و مراجعین قرار گرفت .

لازم به ذکر است: بهداشت فردی در درون شرکت و در برخورد با مراجعین نیز در دستور کار کارمندان قرار دارد .

با توجه به موارد فوق، از شهروندان و ارباب رجوع شرکت آب منطقه ای درخواست می شود جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا درمنزل بمانند و از مراجعه حضوری خودداری نموده و حتی الامکان درخواست های خود را بصورت غیرحضوری و از طریق شماره های تماس 32224482 و 32224483 و 32224484 شرکت آب منطقه ای(حوزه ستادی) و شماره های تماس امور آب شهرستانهای محل سکونت خود ارائه و پیگیری نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات