عبور تعداد ثبت درخواست های شهرسازی از ۶۱ هزار درخواست

عبور تعداد ثبت درخواست های شهرسازی از ۶۱ هزار درخواست

به گزارش شهریار، محمد عزتی، بر اساس آمار استخراجی از سیستم یکپارچه شهرسازی، تعداد درخواست های ثبت شده جهت دریافت مجوزهای شهرسازی در ۱۱ ماهه اول سال ۹۸ از ۶۱  هزار درخواست عبور کرده است.

او ادامه داد: آمار درخواست های ثبت شده در سیستم یکپارچه حوزه شهرسازی شهرداری های مناطق دهگانه تبریز در ۱۱ ماهه اول سال جاری ۶۱ هزار و ۵۵۶ فقره درخواست بوده که در مجموع به ۴۷ هزار و ۹ فقره معادل ۷۶ درصد درخواست ها، مجوز صادره شده است.
عزتی عنوان کرد: با توجه به راه اندازی سامانه اینترنتی خدمات شهروندان در کلانشهر تبریز و سامانه شهروند سپاری جهت ثبت درخواست، بارگذاری مدارک و پیگیری غیرحضوری در منطقه ۹ به صورت پایلوت و با فراهم شدن زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ثبت الکترونیکی درخواست‌ها بصورت آنلاین در سامانه خدمات شهروندان باشیم.

در معاونت شهرسازی و معماری مناطق، بالغ بر ۲۰ نوع مجوز در قالب ۳۳ چرخه الکترونیکی و گروه های چهارگانه پروانه، پایانکار، عدم خلاف و پاسخ استعلام ها از جمله پروانه های احداث، اصلاحیه، تجدید بنا، گواهی های عدم خلاف، پایانکار، مجوزهای حفاری، مفاصا حساب، تفکیک، پاسخ استعلام ادارات، ثبت و دفترخانه و ... صادر می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات