تبعیت از ستاد کرونا الزام شرعی و قانونی دارد

تبعیت از ستاد کرونا الزام شرعی و قانونی دارد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، رضا امینی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: رهبری فرمودند تبعیت از کارشناسی‌ها حسنه و عدم تبعیت آن سبیئه هست. همین دو کلمه برای اهمیت موضوع کفایت می کند که نگذاریم فاجعه به وجود آید. النجات فی الصدق را در آموزه‌های دینی داشته ایم. یکی از موارد که به تازگی رخ داد سقوط هواپیمایی اوکراین بود که پس از دو روز استعلامی از حضرت آقا کردند ایشان فرمودند به مردم بگویید.
وی افزود: اگر این 15 روزی که پزشکان می‌گویند را به عنوان بد بپذیریم از یک بدتری که سه تا چهارماه ما را درگیر می‌کند جلوگیری کرده ایم.
امینی تصریح کرد: حاکمیت با مردم رو راست نیست صدا و سیما فقط روش های پیشگری فردی را می دهد و کانون های آلودگی را معرفی نمی کنند، برخی استان ها با مقاومت مردمی نمی گذارند، چگونه است استاندار اصفهان با اینکه سبقه پزشکی را می داند اینگونه برخورد می کند ودر حالی که باید بدانند مردم در این زمینه قضاوت می کنند.
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: روش هایی وجود دارد که اهمیت بد و بدتر را به مردم انتقال دهیم، اینکه بگوییم یا 15 روز تعطیل کن یا 4 ماه بیکار بمانید. لحظه به لحظه بر بحران افزوده می شود. هر لحظه دیرتر تصمیم گیری یعنی شرایط سختر شدن، نیازهای حیاتی مثل دارو و خوراک خدمت رسانی کنند.
امینی گفت: از مدیریت استان باید بخواهیم و مردم ما را نخواهند بخشید چون ما منتخب آنها هستیم. ما باید به عنوان بخشی از حاکمیت مطالبه کنیم. تبعیت از ستاد کرونا الزام شرعی و قانونی دارد بایستی تلاش کنیم در یک راسته خیابانی هر روز یک سوپرمارکت باز باشد.
وی با اشاره به اینکه اگر این موضوع به هتل ها و مهمانپذیرها راه یابد فاجعه عمیق تر می شود، اظهار کرد: حضور یک کرونایی در یک مجتمع آن مجموعه را از نظر امنیتی دچار مشکل می کند. مدیریت استان با همه ابعاد و ظرفیت هایش باید به میدان بیاید.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات