توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند برگزار می شود

توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند برگزار می شود

جشنواره در خانه بمانیم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: این سازمان در نظر دارد در راستای اجرای رسالت خویش، در جهت ایجاد انگیزه در شهروندان بیرجندی و در راستای برنامه‌ی ملی «شکست بیماری کرونا» و همچنین اجرایی شدن "شعار در خانه بمانیم" با همکاری خانه فرهنگ و ورزش زی زبل نسبت به برگزاری جشنواره #درخانه بمانیم  اقدام نماید .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، محمد رضا قلاسی مود از اجرای این جشنواره در چند بخش خبر داد که شرکت درتمام بخش های جشنواره  برای عموم آزاد و دارای محدودیت سنی نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه آثار در دو گروه تصویری و نوشتاری طبقه بندی می گردد افزود: می بایست آثار تصویری به واتساپ جشنواره به شماره 09014817717 ارسال گردد  و آثار ترسیمی نوشتاری شامل کاریکاتور ، خاطره و دلنوشته حداکثر تا تاریخ 20 فروردین ماه 99 به دبیرخانه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تحویل گردد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی عنوان کرد: کلیه تصاویر اعم از فیلم و عکس باید واضح و با نور کافی تهیه شود و تصاویر با کیفیت پایین داوری نخواهد شد .

قلاسی مود اضافه کرد: فیلم های تهیه شده از آثار شامل بازیها و سرگرمی باید کمتر از 59 ثانیه باشند و عکس آثار با فرمت jpeg و حداقل از هر اثر 3 عکس از سه زوایه ارسال گردد .

وی افزود: ضروری است در کلیه تصاویر، اعم از عکس و فیلم در یک مورد، صاحب اثر یا یکی از نزدیکان که در صورت برگزیده شدن امکان حضور یا تحویل مدارک ایشان وجود دارد حضور داشته باشند .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خاطر نشان کرد: هر گونه ویرایش عکس باعث حذف از مرحله داوری می شود ، خاطرات و دلنوشته ها نیز باید به صورت دست نوشته و در حد یک صفحه A4 ارائه شود .

قلاسی مود ادامه داد: آثار با ذکر مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی ، شماره ملی ، شماره تلفن همراه و نشانی پستی به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود .

وی تصریح کرد: در کاشت سرسبزی نیز استفاده از چند بذر ، خلاقیت و نوآوری در اجرا ، ایجاد بعد و فرم دهی به سبزه ، خلاقیت و نوآوری از مفاد داوری در بخش سرسبزی خواهد بود .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به بخش تخم مرغ رنگی اظهار داشت: در این بخش اجرای تکنیک های هنری مانند نقاشی ، کلاژ و برجسته  کاری از موارد مورد نظر در داوری می باشد و ضمناً استفاده از تخم مرغ سفالی و دیگر سازه های تخم مرغی شکل بلامانع است .

لازم به ذکر است در طول مدت جشنواره، آثار تصویری در صفحه اینستاگرامی @zi.zebel.birjand به نمایش عموم در خواهد آمد و تعداد لایک دریافتی هر اثر به عنوان امتیاز مثبت در رای داوران لحاظ خواهد شد. ضمناً آثار مکتوب نیز در صورتی که تصاویر آن به آدرس واتساپ جشنواره ارسال شود ، قابلیت نمایش عموم در صفحه اینستاگرامی را خواهد داشت .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات