عملیات آسفالت بلوار جوان به انجام رسید .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند توجه بموقع و ساماندهی ورودی شهرها می تواند پایه گذار توسعه هدفمند شهر باشد گفت: اگر به ساماندهی ورودی های شهر غفلتی صورت گیرد این امر باعث بر هم خوردن سیما و منظر شهر در چشم رهگذران و مسافران خواهد شد .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه این نهاد از ابتدای سال 97 بهسازی و اصلاح ورودی شهر را در دستور کار قرار داده و انجام عملیات خاکبرداری ،شن ریزی و تسطیح این بلوار را در دستور کار خود داشته است گفت:ایجاد بستر مناسب حمل و نقل در ورودی و خروجی شهررا از مهمترین اولویتهای شهرداری در طی سال آینده نیز خواهد بود .

شهردار زرندبا اعلام اینکه آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهر یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری می باشد اظهار داشت : یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابانها و معابر آن است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه شهروندان دارد.

مهندس مهدلو هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 170میلیون تومان اعلام کرد و گفت:به زودی عملیات آسفالت معابر خاکی شهر زرند نیز به انجام خواهد رسید .

وی از جدول گذاری و اصلاح هندسی این بلوار تا انتهای شهرک زیتون ظرف چند ماه آینده خبر دادو افزود: با آسفالت این معبر راه دسترسی شهروندان به شهرک زیتون نیز هموارتر خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات