تمامي خدمات توزيع برق شيراز غيرحضوري ارائه مي شود

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شيراز، مهندس جلال زراعت پيشه گفت: با توجه به لزوم مقابله با كروناويروس جديد و اهتمام جدي به انجام دستورات مقام هاي بهداشتي، شمار خدمات غيرحضوري ارائه شده اين شركت از 24 خدمت به 82 خدمت افزايش يافته است.

وي گفت: اين خدمات در 4 گروه دسته بندي شده و در بخش ها و حوزه هاي مختلف به افراد متقاضي يا مشتركان، از طريق وبگاه شركت توزيع برق شيراز قابل ارائه است.

زراعت پيشه اضافه كرد: خدمات پيش بيني شده در حوزه هاي مشتركين، متقاضيان، پيمانكاران، پرسنل شركت، كسب و كار و اطلاع رساني هاي عمومي، ارائه مي شود.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق شيراز گفت: مهمترين خدمات قابل ارائه به شكل غيرحضوري شامل درخواست نصب انشعاب، نصب كنتور، تست كنتور، تغيير نام، تغيير تعرفه و .... است.

زراعت پيشه با بيان اينكه مشتركان و متقاضيان براي اطلاع كامل از فهرست خدمات و دريافت آنها مي توانند به نشاني اينترنتي shirazedc.co.ir بخش خدمات غير حضوري مراجعه كنند، گفت: اين اقدام در راستاي كاهش مواجهه مستقيم و ممانعت از گسترش بيشتر كروناويروس و مقابله جدي با بيماري كويد 19 اتخاذ و اجرايي شده است.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق شيراز ضمن تاكيد بر لزوم توجه همه هموطنان به حضور در خانه، خاطرنشان كرد كه سلامت عمومي جامعه، مهمترين هدف همه مسئولان و دستگاه هاي خدمات رسان است.

زراعت پيشه ابراز اميدواري كرد كه به زودي، مشكل شيوع بيماري كويد 19 با همكاري و همدلي مردم و توجه به توصيه هاي بهداشتي، پشت سر گذاشته شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات