اقدامات پیشگیرانه شرکت برق منطقه‌ای غرب در مقابله با کرونا و تداوم برق‌رسانی

اقدامات پیشگیرانه شرکت برق منطقه‌ای غرب در مقابله با کرونا و تداوم برق‌رسانی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از تداوم برق‌رسانی در کنار مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علی اسدی" به تشریح اقدامات این شرکت در مقابله با کرونا و تداوم برق‌رسانی پرداخت و گفت: پیرو اعلام رسمی ظهور و گسترش ویروس کرونا در اوایل اسفندماه، بر تداوم برق‌رسانی به مردم و لزوم افزایش ایمنی و بهداشت فردی پرسنل تأکید شد.

وی افزود: اعلام آماده باش به همه اکیپ‌های اجرایی و ناظرین آنها، تقسیم کارهای اجرایی در صورت ایجاد شرایط بحرانی ، لغو برنامه‌های غیر ضروری، ارسال هشدارها و دستورالعمل‌های مبارزه با ویروس کرونا در سامانه‌های مجازی و اطلاع‌رسانی به همه همکاران، نصب دستورالعمل‌های هشدار در پست‌های انتقال و فوق‌توزیع و ساختمان حوزه ستادی، استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های خدمات نظافتی برای اجرای دستورالعمل‌های HSE از اقدامات این شرکت می‌باشد.

مهندس اسدی با اشاره به اینکه بحث‌های آموزشی از ابتدای شیوع این بیماری آغاز شده است، خاطرنشان ساخت: تهیه بسته‌های آموزشی، بنر و استندهای اطلاع‌رسانی و ارسال پیامک توسط دفتر روابط عمومی و واحد ایمنی شرکت از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف از دیگر اقدامات برق منطقه‌ای غرب در این خصوص بوده است.

مدیرعامل برق غرب ابراز داشت: حذف اثر انگشت و ثبت ورود و خروج پرسنل، جایگزین نمودن ظروف یکبار مصرف در آبدارخانه‌ها، تهیه الکل طبی و مواد ضدعفونی کننده و آموزش نحوه استفاده از این مواد مذکور، شست و شو و ضدعفونی و گندزدایی پست‌های انتقال و فوق‌توزیع و ساختمان حوزه ستادی، برگزاری جلسات هماهنگی مستمر با مسئولین HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت برای مبارزه با کرونا، هماهنگی مستمر بین واحدهای HSE شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان به‌منظور کاهش هزینه‌ها، لغو جلسات عمومی و همایش‌ها و... و انجام هماهنگی ها از طریق ویدئوکنفران س، حذف مأموریت‌های غیر ضرور ی، لغو همه درخواست‌های استفاده از مهمانسراها از دیگر اقدامات مقابله با کرونا بوده است.

وی اظهار کرد: تهیه و پخش دستکش یکبار مصرف از نوع نایلونی جهت پذیرایی و استفاده پرسنل، تهیه و پخش دستکش یکبار مصرف لاتکس، نصب دستمال کاغذی کنار درب آسانسورها در تمامی طبقات، قراردادن سطل زباله در کنار آسانسورها جهت پخش نشدن زباله دستمال، تهیه و نصب مایع ضدعفونی کننده استرلیوم در اتاقک نگهبانی ورودی شرکت، استفاده از لیوان کاغذی در پذیرایی‌ها و جمع نمودن کلیه لیوان‌های شیشه‌ای، تهیه مواد ضد عفونی کننده برای خودروهای شرکت و تجهیزات دیسپاچینگ، تهیه الکل و مواد ضدعفونی کننده شامل: دتول، الکل سفید، سارفوسپت کوئیک و... جهت ضد عفونی کردن تجهیزات اداری، آسانسورها، دستگیره درب‌ها و... به‌صورت ویژه در دستور کار این شرکت قرار گرفته و این اقدامات تا عادی شدن شرایط و عبور از بحران ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان با اشاره به لزوم مقابله با کرونا و تداوم برق‌رسانی گفت: کارکنان خدوم و زحمتکش شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام در کنار مدافعان سلامت به‌طور شبانه‌روزی مشغول ارائه خدمت و برق‌رسانی مطمئن و پایدار به هموطنان عزیزمان می‌باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات