فاز سوم اسفالت معابر شهر زرند آغاز شد

فاز سوم اسفالت معابر شهر زرند آغاز شد

شهردار زرند از آغاز عملیات آسفالت ریزی معابر شهر خبرداد و گفت: طبق نظرسنجی انجام شده خواسته اصلی شهروندان سطح شهر زرند، بهبود وضعیت آسفالت معابر است و براساس خواسته مردم عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر آغاز شد.

محمدرضا مهدلو یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری رسیدگی و ساماندهی وضعیت آسفالت معابر بوده و از این رو نهضت آسفالت معابر با قوت و جدیت بیشتر در سطح شهر زرند دنبال خواهد شد گفت: بخش قابل توجهي از اقدامات عمراني شهر زرند مربوط به اجراي عمليات پياده روسازي، آسفالت ريزي و جدول گذاري معابر است .

وی هدف از اجرای این طرح را سهولت در تردد شهروندان، ارتقا كيفي، بهسازي معابر و مناسب‌ سازي محيط، سيما و منظر شهري عنوان کرد و گفت: خاكي بودن كوچه هاي زرند زيبنده اين شهر نيست از اين رو ما از ابتداي كار، برنامه اصلي خود را آسفالت معابر قرار داده ايم كه خوشبختانه پيش از اين بیش از 350هزار متر مربع از كوچه هاي خاكي زير سازي و آسفالت شده است .

با اعلام اینکه در این مرحله بالغ بر 12000متر مربع از معابر شهر تا قبل از سال جدید آسفالت خواهد شد گفت:اميدواريم با عملياتي شدن چشم انداز ترسيم شده برای شهرداری زرند بتوانیم تمامی معابر خاکی شهر را زیر سازی و آسفالت نمائیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات