ماندن در خانه عامل قطع زنجیره شیوع کروناست

ماندن در خانه عامل قطع زنجیره شیوع کروناست

شهردار ارومیه گفت:  جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، مردم قرنطینه خانگی و در خانه ماندن را رعایت کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با بیان اینکه دغدغه این است که زنجیره ویروس کرونا قطع شود، اظهار کرد: قطع شدن این زنجیره با رعایت بهداشت فردی و همچنین مراقبت های محیطی انجام می شود.
وی افزود: جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا ، مردم قرنطینه خانگی و در خانه ماندن را رعایت کنند.
حضرت پور با اشاره  به رعایت بهداشت فردی، اظهار کرد: بدلیل رعایت بهداشت فردی توسط مردم در استان طی این مدت کرونا به اندازه ای که رشد و توسعه داشته باشد گسترش نیافته است و از مردم درخواست دارم  همچنان جهت کاهش و شکست این ویروس بهداشت فردی و ماندن در خانه را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه جهت پیشگیری از شیوع کرونا، مراقبت های محیطی صورت می گیرد، اظهار کرد: شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به ریاست استانداری آذربایجان غربی ، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان و فرمانداری شهرستان با همگرایی جهت شکست کرونا تلاش می کنند.
شهردار ارومیه با اشاره به ماندن در خانه جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا ، مردم به توصیه های پزشکان و کادر درمانی توجه کنند و از پزشکان و کادر درمانی که از این تریبون از طرف مردم از همه آنها و از ایثارگری هایشان در راه خدمت به مردم تشکر و قدردانی می کنم.
وی تاکید کرد: تمام بخش های دولتی و خصوصی با تمام قوا و با همگرایی بصورت جهادی جهت شکست ویروس کرونا حرکت می کنند اما از مردم نیز درخواست داریم به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه و قرنطینه خانگی را رعایت و از حضور در تجمعات نیز اجتناب کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات