مسافر پایش را بیخ گلوی ما گذاشته است
مدیر یک آژانس گردشگری میگوید: سفره آژانسها شش ماه خالی بود و منتظر سفرهای نوروزی بودیم تا درآمدی کسب کنیم. ویروس کرونا که شایع شد بخشنامه کردند پول مسافران انصرافی را کامل برگردانیم، مهلت و تنفس هم ندادهاند، مسافر هم پایش را بیخ گلوی آژانس گذاشته که پولش را یکجا و بلافاصله پس بگیرد. از آن طرف هم تهدید میشویم که اگر پول را برنگردانید پلمب میشوید.
متن کامل خبر در سایت خبرگزاری ایسنا






















نظرات