مسافر پایش را بیخ گلوی ما گذاشته است

مسافر پایش را بیخ گلوی ما گذاشته است

مدیر یک آژانس گردشگری می‌گوید: سفره آژانس‌ها شش ماه خالی بود و منتظر سفرهای نوروزی بودیم تا درآمدی کسب کنیم. ویروس کرونا که شایع شد بخشنامه کردند پول مسافران انصرافی را کامل برگردانیم، مهلت و تنفس هم نداده‌اند، مسافر هم پایش را بیخ گلوی آژانس گذاشته که پولش را یک‌جا و بلافاصله پس بگیرد. از آن طرف هم تهدید می‌شویم که اگر پول را برنگردانید پلمب می‌شوید.

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری ایسنا

    منبع خبر

    خبرگزاری ایسنا

    خبرگزاری ایسنا

    خبرگزاری ایسنا یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات