بازدید یك ساعته شهردار زرند از فعالیتهای عمرانی

بازدید یك ساعته شهردار زرند از فعالیتهای عمرانی

محمد رضا مهدلو شهردار زرند از پروژه ها و فعالیتهای شهرداری زرند و اماده سازی شهر برای استقبال از بهار بازدید کرد .

مهندس مهدلو در این بازدید اولویت مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان عنوان کرد وگفت: سعی داریم با هماهنگی و همکاری اعضای محترم شورای شهر و در راستا ایجاد بستر‌های مناسب توسعه شهری براساس پتانسیل ها و ظرفیت‌های موجود گام برداریم .

منتخب شورای شهر زرند هدف عمده مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان عنوان و تصریح کرد: ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح شهر از مولفه‌های ایجاد شهری زیبا ومدرن می باشد .

شهردار زرند در این بازدید خواستار ارائه برنامه زمان بندی در پروژه‌های عمرانی و خدماتی شد و افزود:اگر فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری با زمان‌ بندی مناسب پیش رود و سرعت عمل در کنار کیفیت انجام فعالیتهای عمرانی قرار گیرد شاهد کاهش مشکلاتی در مسیر انجام پروژه خواهیم بود .

مهندس مهدلو در ادامه افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر با تمام توان و با وجود محدودیت‌های فراوان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در راستای رفاه حال شهروندان دنبال کرده و نوید زرندی متفاوت و زیبا را در عید نوروز به شهروندان خواهند داد .

وی نگاه دقیق و کارشناسانه همراه با دقت و ظرافت را موجب اعتماد عمومی شهروندان به شهرداری دانست و افزود: ما در مقابل شهروندان مسئول هستیم و باید با رعایت استانداردهای لازم در ساخت پروژه‌ها و بالابردن کیفیت مصالح و قطعات باید در این خصوص گامهای اساسی برداریم

شهردار زرند در این بازدید از پروژه هایی همچون نصب کاشی های گلزار شهداء،اسفالت معابر شهری،زیر سازی معابر،اداره مرکزی شهرداری،نصب المانهای نوروزی ،نقاشی های دیواری ،نصب ایستگاههای اتوبوس ،گل کاری شهر و... بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات