سامانه 1811 پل ارتباطی میان مردم و شرکت آب منطقه‌ای است

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم عدم مراجعه حضوری مردم به شرکت آب منطقه‌ای، سامانه 1811 به عنوان پل ارتباطی میان مردم و شرکت فعالیت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان، مجید لشکری اظهار کرد: مردم می‌توانند مسائل و مشکلات خود را در سامانه تلفنی شرکت آب منطقه‌ای 1811 ثبت کنند.

وی با ذکر این نکته که ارباب رجوع پس از مراجعه به هر کدام از بخش‌های فوق، می‌تواند پیغام صوتی خود را ثبت می‌کند، عنوان کرد: این پیغام در اختیار اپراتورهای 1811 قرار خواهد گرفت و اپراتورها، مشکلات و مسائل مردم را از طریق واحدهای مربوطه شرکت پیگیری می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان تشریح کرد: پس از پیگیری پیام ثبت شده توسط مردم از سوی اپراتورهای 1811 شرکت آب منطقه‌ای، پاسخ و نتیجه درخواست طی تماسی به اطلاع ارباب رجوع رسانده خواهد شد.

لشکری با ذکر این نکته که سامانه 1811 در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم عدم مراجعه حضوری مردم به شرکت آب منطقه‌ای فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را برای بهبود ارائه هر چه بهتر خدمت در این سامانه ثبت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات