جلسات برق منطقه ای خوزستان آنلاین می شود

جلسات برق منطقه ای خوزستان آنلاین می شود

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با هدف کاهش هزینه ها و مقابله با کرونا ویروس جلسات این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، سید مهرداد بلادی موسوی بیان کرد: تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات آنلاین خریداری و در مرکز داده نصب و راه اندازی شده است تا جلسات با همکاران مستقر در ساختمان های شرکت و یا طرفین بیرونی از قبیل مشاوران، پیمانکاران، شرکت های دولتی و ارباب رجوع، از طریق اتاق های کنفرانس مجازی به صورت غیر حضوری برگزار شود.
وی با بیان اینکه استفاده از ویدئو کنفرانس باعث صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه ها و خطرات تردد و مسافرت برای حضور در جلسات می شود، افزود: شرکت برق منطقه ای خوزستان در دو گستره استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند و 9 ناحیه بهره برداری دارد که حضور در جلساتی با این سطح از گستردگی مشکلاتی را به همراه داشت.
معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان تاکید کرد: مزیت دیگر عدم حضور فیزیکی در جلسات مقابله با بیماری های مانند کرونا ویروس است تا در شرایطی که امکان برگزاری جلسات وجود ندارد در امور اجرایی شرکت خللی وارد نشود.
بلادی موسوی تصریح کرد: از دیگر مزایای سیستم جلسات آنلاین این شرکت، قابلیت نمایش انواع فایل به شرکت کنندگان در جلسه، امکان برگزاری سمینار و کلاس مجازی آنلاین و قابلیت برگزاری نظرسنجی می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات