مهندس حائري درمراسم ويديو كنفرانس توديع و معارفه ...


به گزارش پايگاه خبري توانير ،در اين نشست كه مهندس همايون حائري معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي ،مهندس محمد حسن متولي زاده مدير عامل و رييس هيات مديره شركت توانير و جمعي از معاونان و اعضاي هيات مديره توانير ،مهندس صادقيان معاون عمراني استانداري و مديران عامل صنعت برق استان يزد حضور داشتند، طي حكمي از سوي مهندس متولي زاده ،دكتر ابوالفضل اسدي زاج به سمت مدير عامل شركت برق منطقه اي يزد منصوب شد.
مهندس حائري معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي در اين مراسم با تاكيد بر لزوم رعايت مسايل بهداشتي و ايمني با توجه به شيوع كرونا در كشور اظهار داشت: خدمت رساني صنعت برق به مردم با قوت ادامه دارد، ما همواره با همدلي و همراهي بر مشكلات غلبه كرديم و لازم است ضوابط بهداشتي و ايمني را كاملا برقرار كنيم و انشاء ا.. با همكاري مردم مشكلات را پشت سر مي گذاريم.
وي مهندس محمد حسن صباغ زادگان مديرعامل سابق برق منطقه اي يزد كه به افتخار بازنشستگي نايل شدند را با توجه به ويژگيهاي انساني و مديريتي از مديران برجسته و افتخارصنعت برق عنوان كرد و در معرفي مدير عامل جديد اين شركت  ، دكتر ابوالفضل اسدي را از چهره هاي شناخته شده صنعت برق عنوان كرد كه در فرايند فراخوان شركت توانير توانستند با احراز شرايط لازم ،از امروز سكان راهبري برق منطقه اي يزد را برعهده بگيرند.
در ادامه مدير عامل شركت توانير با قدرداني از خدمات مدير عامل سابق برق منطقه اي يزد،همدلي ،هماهنگي و همراهي همكاران شركتهاي توليد ،برق منطقه اي و توزيع برق يزد كه منجر به نتايج ارزشمندي شد را يك افتخار دانست و ابراز اميدواري كرد اين شركت ضمن تقويت همدلي و انجام مطلوب وظايف در حوزه اختيارات شركت، برخي از وظايف ستادي را نيز عهده دار شود.
مهندس متولي زاده در اين نشست كه  نخستين انتصاب صنعت برق از طريق ويديو كنفرانس محسوب مي شود ،برپايي نشستهاي صنعت برق به اين شيوه را مورد تاكيد قرار داد و با آرزوي سلامتي براي مردم ايران و به ويژه همكاران صنعت برق تاكيد كرد: شيوع ويروس جديد هيچ يك از فعاليتهاي صنعت برق را تعطيل نكرده و خدمت رساني به مردم با قوت ادامه دارد.
دكتر مصطفي رجبي مشهدي معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي توانير نيز با قدرداني از مهندس صباغ زادگان ،برق منطقه اي يزد را حايز رتبه برتر ارزيابي سال 97 شركتهاي برق منطقه اي معرفي كرد كه اين جايگاه در 9 ماه نخست امسال نيز حفظ شده وي همچنين براي دكتر اسدي مدير عامل برق منطقه اي يزد ،توفيق و سربلندي آرزو كرد.
در ادامه مهندس صادقيان معاون استانداري يزد زيرساختهاي خوب صنعت برق استان را مرهون تلاش مهندس صباغ زادگان و همكاران خوب صنعت برق اين استان دانست و مراتب قدرداني و تشكر استاندار يزد از خدمات وزارت نيرو به ويژه در حوزه برق اين استان را اعلام كرد.
اين مراسم با ارايه گزارشي از عملكرد و ظرفيت هاي برق منطقه اي يزد و پيشرفت پروژه هاي توسعه اي و همچنين پروژه هاي پيك 99 اين شركت از سوي مهندس صباغ زادگان همراه بود و در ادامه مدير عامل جديد برق منطقه اي يزد به تبيين برنامه هاي 8 گانه اين شركت پرداخت.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات