مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای یزد معرفی شد

مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای یزد معرفی شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این جلسه که از طریق ارتباط ویدیو کنفرانسی با همایون حائری معاون وزیر نیرو و محمد‌‌حسن متولی‌زاده مدیر‌عامل شرکت توانیر و با حضور محسن صادقیان معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران صنعت برق استان برگزار گردید، ابوالفضل اسدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد منصوب شد.
معاون وزیر نیرو در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از زحمات محمدحسن صباغزادگان، مدیرعامل سابق شرکت، جایگزین وی را چهره‌ای شناخته شده در صنعت برق استان یزد و کشور دانست.
حائری ضمن اشاره به فراخوان شرکت توانیر مبنی بر انتخاب مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، شرایط حال حاضر کشور را به سبب مشکلات مربوط به بیماری کرونا، شرایطی سخت برشمرد و به لزوم اتحاد و همبستگی برای فائق آمدن بر این مشکلات خاطر نشان کرد و ابراز امیدواری نمود با همکاری و اتحاد مردم این مشکل نیز پشت سر گذاشته شود.
مدیرعامل شرکت توانیر نیز هماهنگی، همکاری و همدلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد و شرکت توزیع برق یزد را زمینه ساز ایجاد نتایجی ارزشمند در این شرکت دانست و افزود: کسب این نتایج برای همه ما به عنوان یک افتخار شناخته می شود و امیدواریم این همکاری و همدلی با مدیریت جدید نیز تداوم داشته باشد و ضمن اینکه کارکنان وظایف خود را در حوزه اختیارات خود به خوبی انجام می دهند، یاری دهنده مطلوبی نیز برای ستاد صنعت برق باشند و برخی از وظایف ستادی را بر عهده گرفته تا بتوانیم از پتانسیل های ارزشمند موجود در استان یزد بهره ببریم.
در پایان نیز حکم انتصاب ابوالفضل اسدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد با امضای محمدحسن متولی زاده، رئیس مجمع عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد به وی اعطا گردید و لوح تقدیری به سبب زحمات انجام شده در طول سال های گذشته از سوی استاندار یزد به محمدحسن صباغزادگان اهدا شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات