در سال جاری به بیش از3 هزار درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شده است
به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری افزود: از مجموع 3 هزار و 280 درخواست ارجاع شده به این سازمان، 3 هزار و 260 درخواست رسیدگی و پاسخگویی شده و 20 درخواست در دست اقدام قرار دارد.
مظفری اظهار داشت: در سال جاری اقدامات گسترده ای در زمینه بازپیرایی بوستان ها و فضاهای سبز، توسعه طرح های آبیاری قطره ای، بازسازی بازیگاه ها، ارتقای سطح روشنایی بوستان ها، رسیدگی ویژه به سرویس های بهداشتی و پیرایش و هرس درختان اجرا شده که نقش بسزایی در تامین رضایت شهروندان داشته است.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات