در سال جاری به بیش از3 هزار درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شده است

در سال جاری به بیش از3 هزار درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری افزود: از مجموع 3 هزار و 280 درخواست ارجاع شده به این سازمان، 3 هزار و 260 درخواست رسیدگی و پاسخگویی شده و 20 درخواست در دست اقدام قرار دارد.

مظفری اظهار داشت: در سال جاری اقدامات گسترده ای در زمینه بازپیرایی بوستان ها و فضاهای سبز، توسعه طرح های آبیاری قطره ای، بازسازی بازیگاه ها، ارتقای سطح روشنایی بوستان ها، رسیدگی ویژه به سرویس های بهداشتی و پیرایش و هرس درختان اجرا شده که نقش بسزایی در تامین رضایت شهروندان داشته است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات