مسعود مومنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی : برای شكست كرونا شهروندان در چهارشنبه سوری در خانه بمانند .

مسعود مومنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی : برای شكست كرونا شهروندان در چهارشنبه سوری در خانه بمانند .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه سازمان آتش‌نشانی مانند هرسال در چهار شنبه آخر سال در آماده باش کامل می باشد گفت: با توجه به تلاش ها و اقداماتی که سازمان آتش نشانی انجام داده خوشبختانه این شهر به عنوان یکی از ایمن ترین شهرها در طی سنوات گذشته می باشد و امیدواریم امسال نیز شهروندان در این خصوص همراه و همکار ما باشند .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در ادامه با اعلام اینکه به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تنها درخواست ما از شهروندان این است که امسال چهارشنبه‌سوری در خانه بمانندگفت:پزشکان و کادر درمانی به علت شیوع بیماری کرونا به شدت درگیر پیشگیری و مقابله با این بیماری هستند ومردم نیز باید با رعایت کردن مسائل ایمنی و برگزار نکردن مراسم چهارشنبه سوری کمک حال این عزیزان باشند .

مسعود مومنی فرد با اعلام اینکه تجهیزات و ماشین آلات و پرسنل این سازمان بر اساس جدول زمان بندی شده طی هر 72 ساعت یکبار شهر را ضد عفونی می کنند گفت: برای شکست کرونا نیاز به همکاری همه جانبه ‌مردم است و بدون مشارکت و همکاری شهروندان تلاش ها نتیجه ای نخواهد داشت .

وی با بیان اینکه نیروهای این سازمان برای چهارشنبه پایان سال در آمادگی کامل به سر می برند و تمام مرخصی های آنان لغو گردیده است گفت: برای احتیاط بیشتر این سازمان ضمن هماهنگی با تمام دستگاه‌های متولی، تمامی خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و موتور سیکلت‌های سیار خود را در نقاط مشخص شده مستقر خواهد کرد .

رئیس سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه هدف این سازمان جلوگیری از برگزاری مراسم شب چهارشنبه سوری نیست بلکه هدف ما حفظ ایمنی و جلوگیری از خطر است افزود: امیدواریم شهروندان با توجه به بحث شیوع کرونا از حضور فرزندان‌شان در معابرعمومی جلوگیری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات