برگزاری اولین جلسه ویدئوکنفرانس؛ موضوع کرونا

برگزاری اولین جلسه ویدئوکنفرانس؛ موضوع کرونا

اولین جلسه ویدئو کنفرانس شرکت برق منطقه ای خوزستان با موضوع اقدامات انجام شده در مقابله با کرونا ویروس در نواحی بهره برداری این شرکت، به صورت آنلاین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ در این جلسه که در اتاق مجازی شماره یک بهره برداری برگزار شد مدیران شش ناحیه بهره برداری گزارش اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از کرونا را بصورت آنلاین ارائه کردند.
مدیریت بهره برداری انتقال شرکت برق منطقه ای خوزستان در این جلسه گفت: با توجه به شرایط اخیر و لزوم حفظ سلامتی اپراتورهای ایستگاه های برق که در این شرایط به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی و حفظ پایداری شبکه برق هستند جلسه بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد تا از تردد مسئولین نواحی به مرکز استان جلوگیری شود.
علی مصطفائی نیا بیان کرد: حفظ سلامت اپراتورها در اولویت هر اقدامی است تا در امر برق رسانی خللی ایجاد نشود و در همین راستا هماهنگی لازم با شرکت های پیمانکار تعمیرات، برای رعایت الزامات بهداشتی توسط پرسنل و لوازم و تجهیزات آنها صورت گرفته است.
وی همچنین گزارشی از توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در ادارات مرکزی نواحی و ضدعفونی کلیه ایستگاه های برق ارائه و نسبت به آگاهی‌رسانی توسط نصب بنر و توزیع بروشور و فضای مجازی تاکید کرد.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در این جلسه ویدئو کنفرانس گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و کاهش هزینه‎‌های تردد و ماموریت و مسافرت و خطرات مربوطه، زیرساخت برگزاری جلسات آنلاین با امکانات و ویژگیهای متنوع، توسط همکاران گروه شبکه و سخت افزار این دفتر فراهم گردیده است.
اشکان نظام پور تصریح کرد: در این خصوص از چند ماه قبل طراحی انجام شد و پس از راه‌ اندازی سرور در دیتاسنتر و نصب تجهیزات ویدئو کنفرانسینگ در برخی ساختمانهای اداری یک دوره آزمایشی برگزار شد.
وی بیان کرد: در این سیستم تعداد هشت اتاق‌ کنفرانس مجازی تعریف گردیده که بطور همزمان هر کدام می تواند میزبان چندین شرکت کننده باشد و هم اکنون جلسات بین همکاران مستقر در ساختمان های شرکت و یا ذینفعان بیرونی از قبیل مشاورین، پیمانکاران، دانشگاه‌ها، شرکتهای دولتی، و اشخاص حقیقی در حال برگزاری است.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: تجهیزات برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس در ادارات مرکزی دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، ماهشهر و آبادان نصب شده و همکاران نیز جهت استفاده از این سامانه، می توانند از طریق پورتال و پیشخوان خدمات رایانه ای ، با ذکر ساعت و مکان مورد نظر اقدام کنند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات