اقدامات بی نظیر و پیشگیرانه شهرداری در روزهای سخت کرونایی/شهرداری دوشادوش مدافعان سلامت

اقدامات بی نظیر و پیشگیرانه شهرداری در روزهای سخت کرونایی/شهرداری دوشادوش مدافعان سلامت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری شهرداری مرکز مازندران به مجموعه اقدامات شهرداری در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به دستور العمل ابلاغی رجبی شهردار ساری، بمنظور کنترل ویروس کرونا،ضمن نصب بنرهای اطلاع رسانی و اکران تلویزیون های شهری راههای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، در سطح شهر پاکسازی و ضدعفونی معابر شهری در چندین مرحله به صورت روزانه انجام شد.

وی با اعلام اینکه نظافت و ضدعفونی سطوحی که در تماس مستمر کارکنان و شهروندان قرار دارد به صورت مستمر انجام می شود از ضد عفونی پاساژها، دستگاه های ATM بانک ها،مبلمان ها و بوستان های شهری توسط شهرداری ساری خبر داد.

مصطفی نیک نقش گفت: شهرداری ساری در کنار سایر دستگاه ها برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن با توجه به شدت انتشار ویروس، اقدام به ضدعفونی اتوبوس های درون شهری، تاکسی ها، ون ها ، ایستگاه های اتوبوس ، نیمکت شهری  و داخل پارک ها کرده است.

وی به همکاری مشترک شهرداری و گروههای جهادی مقابله با کرونا اشاره کرد و توضیح داد: شهرداری به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس مواد ضد عفونی کننده را تهیه و در اختیار گروههای جهادی قرار داد تا روند عملیات ضدعفونی تسریع و با هماهنگی بیشتر انجام گردد.

نیک نقش از تهیه و توزیع بسته های بهداشتی شامل مایع ضدعفونی کننده و ماسک و دستکش به مشترکین خانه های شهروندی ،اعضاء تپش و مردم شریف ساروی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا از سوی این نهاد خدمات رسان خبر داد و افزود: همچنین به پاکبانان نیز ماسک و دستکش داده شده تا هنگام کار به این تجهیزات مجهز باشند و سلامتشان در مخاطره نیفتند.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: تامین هزینه گروه های مردم نهاد ( NGO) برای مقابله با ویروس کرونا از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

وی ادامه داد: همه اتوبوس‌ ها و تاکسی های درون شهری روزانه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از سوی شهرداری ساری ضدعفونی می شود.

نیک نقش به ایثارگری و فعالیت جهادی کارکنان آرامستان شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: با توجه به تمهیدات بعمل آمده در خصوص مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت، شهروندان از حضور در آرامستان ها پرهیز کنند.

به گفته نیک نقش اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت شهروندان تا مهار این ویروس بصورت مستمر ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات