مجموعه شهرداری تبریز پای کار است/ ضدعفونی روزانه معابر شهری

مجموعه شهرداری تبریز پای کار است/ ضدعفونی روزانه معابر شهری

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر امروز در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اعضای کارگروه سلامت ایثارگران استان با او گفت: در خانه ماندن اصلی ترین داروی این بیماری است و باید همه مردم و شهروندان در خانه بمانند تا از این ویروس در امان بمانند.

او با اشاره به اینکه با همدلی و همراهی می توانیم از این بحران نیز عبور کنیم، افزود: روزانه معابر و خیابان های مختلف شهر تبریز ضدعفونی می شود.

شهردار تبریز ادامه داد: علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان امروز شاهد اقدامات خوبی در کشور هستیم و بازار نیز وضعیت آرامی پشت سر می گذارد و بر خلاف دیگر کشورهای جهان که با چالش کمبود کالا در فروشگاه ها مواجه هستند ولی در کشور ما بازارها آرام است و اجناس به وفور یافت می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

ایرج شهین باهر به ضدعفونی بازار و دیگر معابر شهر تبریز اشاره داشت و گفت: روزانه معابر شهری تبریز ضدعفونی می شود و در این خصوص دیگر نهادها و ارگان ها نیز همچون ارتش و سپاه شهرداری تبریز را یاریگر هستند.

او افزود: آذربایجان شرقی اولین استانی است که از روز اول بحران کرونا تمام نهادها و ارگان ها با تمام قوا و توان با همدلی و همکاری کنار هم هستند و اقدامات پیشگیرانه درحال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات