گل محمدزاده: شهردار تبریز جزو شهرداران موفق کشور است

گل محمدزاده: شهردار تبریز جزو شهرداران موفق کشور است

به گزارش شهریار، الیاس گل محمدزاده پیش از ظهر امروز به مناسبت روز شهردار با ایرج شهین‌باهر دیدار و این روز را به وی تبریک گفت.

او در دیدار  اظهار کرد: سردار باکری هم از نظر مدیریتی و هم از نظر رفتاری، الگوی مناسبی برای همه ما بود و انتخاب سالروز شهادت مهدی باکری به عنوان روز شهردار، انتخابی شایسته و بهترین است.

او با اشاره به طرح غربالگری شهروندان تبریز برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از هم‌استانی‌های ما در تبریز ساکن هستند و تلاش داریم با تعامل بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی از یک طرف، و سپاه عاشورا از طرف دیگر، و به صورت محله‌وری طرح غربالگری مبتلایان به بیماری کرونا را شروع کنیم.

در این جلسه، هاشمی، معاون فرهنگی سپاه عاشورا نیز با اشاره به فعالیت شهرداری در چند سال اخیر یادآور شد:جا دارد که از مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز نیز تشکر کنیم که در حوزه تبلیغات محیطی و اثرگذاری در جامعه، فعالیت چشمگیری داشته است.

در پایان این جلسه، الیاس گل محمدزاده با اهدای تابلویی منقوش به تمثال سردار شهید مهدی باکری، از خدمات شهردار تبریز قدردانی کرده و روز شهردار را تبریک گفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات