آماده باش تیم های عملیاتی آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال

آماده باش تیم های عملیاتی آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اورمیه  با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روزهای پایانی سال از آماده باش تیم های عملیاتی در شب چهارشنبه شنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه کرد : شهر اورمیه با توجه به تلاش های سازمان های امدادرسان بخصوص اقدامات و آموزش هایی که توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی اورمیه در سنوات گذشته انجام داده به عنوان یکی از ایمن ترین شهرهای کشور در چهارشنبه پایان سال بوده است.
وی افزود:  باتوجه به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر در این خصوص نوجوانان و جوانان هستند لازم است والدین به فرزندان خود توجه  ویژه‌ای داشته و بر رفتار فرزندان خود در شب چهارشنبه شنبه آخر و حتی روزهای قبل از آن نظارت داشته باشند و  امسال هم این سازمان فقط اکتفا به چهارشنبه پایان سال نکرده و از شروع سال ۹۸ اقداماتی در زمینه آموزش در مهدکودک ها، مدارس، آموزش‌های شهروندی و همچنین ارتقاء فرهنگ ایمنی جامعه از طریق رسانه هایی همچون نشریات، فضای مجازی و صدا و سیما انجام داده است.
شاد قوشچی خاطر نشان کرد: به منظور حفظ و تامین حداکثری ایمنی شهروندان و پیشگیری از حوادث احتمالی 40 آتش نشان به همراه 9 خودرو سبک و سنگین و 3 دستگاه موتور سیکلت سیار در داخل شهر و در نقاط پر تردد و نیز 10 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه با یک بحران روبرو هستیم و ویروس کرونا که هم مردم و هم نیروهای خدمت رسان را تهدید می کند، از شهروندان درخواست کرد اگر نمی توانیم اقدام خاصی را انجام دهیم حداقل خسارت یا مشکل اضافه ای را ایجاد نکنیم و کادر درمانی که باید به فکر افراد گرفتار به ویروس کرونا باشند بخاطر هیجانات زودگذر و بی توجهی برخی، درگیر مسائل چهارشنبه آخر سال شوند و خستگی آن ها زیاد تر شود.
رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه از عموم شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی، سریعا مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات