امشب درخانه بمانید / استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ۲۲ نقطه از شهر

امشب درخانه بمانید / استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ۲۲ نقطه از شهر

امشب درخانه بمانید / استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ۲۲ نقطه از شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از شهروندان مشهدی در خواست کرد تا برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان امشب درخانه بمانند و از رفتارهای خطر آمیزخود داری کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیرعزیزی دراین خصوص افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه از همه شهروندان درخواست داریم با همکاری و رعایت نکات ایمنی به کاهش حوادث در سطح شهر کمک کرده و باعث نشوند زحمات کادر درمانی و پزشکان در بیمارستان ها در این روز های سخت دوچندان شود.

وی با بیان این که امیدواریم امسال مردم با در نظر گرفتن شرایط فعلی کشور و جلوگیری از انجام اقدامات هنجارشکنانه باعث به وجود آمدن حوادث و حریق نشوند، اضافه کرد: با این حال برای اطمینان خاطر شهروندان، ضمن هماهنگی با تمام دستگاه‌های متولی، علاوه بر آماده باش ۵۰ ایستگاه آتش‌نشانی فعال شهر مشهد۲۲ نقطه از مراکز تجمع احتمالی شهروندان شناسایی و خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و موتور سیکلت های سیار آتش نشانی مشهد دراین نقاط مستقر خواهند شد.

عزیزی با اشاره به آمار حوادث شب چهارشنبه آخر سال گذشته ادامه داد: درسال گذشته ۳۶ مورد حادثه در مشهد رخ داد که متاسفانه ۲ مجروح و یک فوتی درپی داشت لذا از شهروندان تقاضا می شود برای حفظ جان خود وعزیزانشان از اقدامات حادثه آفرین خود داری کنند.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات