آخرین بازدید شهردار و اعضاء شورای شهر زرند از پروژه های عمرانی

آخرین بازدید شهردار و اعضاء شورای شهر زرند از پروژه های عمرانی

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار به همراه مهندس رحمانی رئیس و اعضاء شورای شهر و معاونین شهرداری از پروژه های عمرانی شهرداری بازدید و فعالیتهای این نهادمردمی رادرستاد استقبال از بهار مورد ارزیابی قرار دادند .

شهردار و هیئت همراه از ایستگاههای اتوبوس نصب شده در سطح شهر،خط کشی معابر،آسفالت معابر خاکی ،ساخت سرویسهای بهداشتی و ساماندهی روشنائی انتهای بوستان شهید،لوله گذاری کمربند سبز بلوار ایت الله خامنه ای ،فرش موزائیک و ساماندهی میدان امام خمینی،بتن ریزی پیاده روهای وآسفالت مسکن مهر،نصب کاشی نگاره های گلزار شهداء و اداره مرکزی شهرداری بازدید کردند .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه یکی از اهداف شهرداری ساماندهی فضاهای شهری و ایجاد نماهای بصری جدید برای شهر زرند می باشد از نصب 5ایستگاه جدید اتوبوس در سطح معابر اصلی گفت و افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر 150میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است .

محمد رضا مهدلو از نصب یک المان دائمی در میدان شهداء نیز خبر داد و گفت: اجرای این طرح می تواند چهره متفاوتی به میدان شهدا و فضای سبز حاشیه بلوار 15خرداد دهد .

وی هزینه این طرح را بیش از 50میلیون تومان عنوان کرد و گفت: به زودی چند المان نوروزی و معرفی شهر نیز ساخته و در سطح شهر نصب خواهد شد .

منتخب شورای شهر زرند در ادامه ضمن بازدید از آسفالت معابر شهر زرنداز آسفالت 50هزار متر مربع از معابر ظرف مدت یک هفته گذشته خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت خود شهرداری بیش از 9552تن آسفالت در کارخانه شهرداری تولید و 3836تن نیز با استفاده از توان پیمانکار در معابر شهر پخش شده است که این امر نشان از آسفالت 110هزار متر مربع از معابر شهر می باشد .

وی با اعلام اینکه طی سال جاری بیش از 250هزار متر مربع از معابر شهر شن ریزی و زیر سازی شده اند که این امر بیش از 2برابر مصوبه بودجه سال 98 می باشد افزود: تولیدات این شهرداری در مینه ماسه شوئی نیز بالغ بر 18000تن می باشد .

وی از آسفالت معابر آماده شده تا 15فروردین 99 خبر داد و گفت: با اتمام معابر آماده شده در سطح شهر تمام معابری که در بودجه مصوب شده اند به طور 100درصد زیر سازی و آسفالت شده اند .

مهندس مهدلو در ادامه از طرح تعویض سیستم روشنائی بوستان شهیدخبر داد و با اعلام اینکه تعویض سیستم برق رسانی این بوستان به صورت هوائی بخش عمده ای از مشکلات روشنائی این پارک را برطرف نمایدگفت:با نصب 17عدد پروژکتور خریداری شده کم مصرف و بهسازی سیستم روشنائی مصرف برق این بوستان به 1/4 کاهش خواهد یافت.

وی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 150میلیون تومان اعلام کرد .

شهردار زرند همچنین از ساخت 8چشمه سرویس بهداشتی جدید در این بوستان خبر داد .

رئیس واعضای شورای شهر ،شهردار ،معاونین شهرداری در ادامه از عملیات لوله گذاری کمربند سبز بلوار ایت الله خامنه ای و فرش موزائیک میدان امام خمینی بازدید کردند .

منتخب شورای شهر هدف از اجرای این لوله گذاری را کاهش زمان ابیاری درختان عنوان کرد و افزود:با راه اندازی و نصب این سیستم به طول 400متر دوره آبیاری این درختان به طور محسوسی کاهش خواهد یافت .

وی هزینه اجرای این طرح را 130میلیون تومان عنوان کرد و افزود: به زودی عملیات سم پاشی درختان کاج شهر،و نصب تله های فرامونی نیز در بوستان شهداء و سایر فضاهای سبز شهر اجرائی خواهد شد .

وی همچنین از اجرای فرش موزائیک و ساماندهی فاز اول میدان امام خمینی گفت و افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر 350میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است .

وی از احداث سکوی نماز،الاچیق ،وسایل بازی ،فضای گل کاری و... در این میدان خبر داد و گفت: سعی داریم با شروع سال جدید فاز دوم این طرح را نیز اجرائی نمائیم .

شهردار زرند و هیئت همراه در ادامه از نصب کاشی نگارهای گلزار شهداء بازدید و از ساماندهی این فضا گفت و افزود: این طرح از هشت ماه پیش آغاز شده و به زودی به پایان خواهد رسید .

وی همچنین از ایجاد یک فضای زیبا و مسقف برای این گلزار طی آینده ای نزدیک خبر داد .

شهردار زرند در ادامه از روند آماده سازی ساختمان جدید این اداره بازدید و اظهار امیدواری کرد طی دوماه آینده این ساختمان آماده بهره برداری خواهد بود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات