سومین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان، در تهران برگزار می شود

سومین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان، در تهران برگزار می شود

www.BanaNews.irبنانیوز- سومین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان همزمان با سومین همایش تخصصی تجهیزات و فن آوریهای نوین صنعتی سازی ساختمان از ۱ الی ۴ آذرماه سال جاری در محل مصلی بزرگ امام خمینی ( ره ) افتتاح می شود .
در عصر حاضر و در دنیای پر رقابت امروز، ارزش روز افزون منابع و بهینه سازی و استفاده درست از آن کانون توجه تمامی دست اندرکارن در صنایع مختلف می باشد. صنعت ساختمان نیز با توجه به اهمیت استراتژیک و زیر بنایی خود در اقتصاد یک کشور از این امر مستثنی نمی باشد. مبحث استفاده از فن آوری های نوین در ساخت و ساز و همچنین صنعتی سازی آن، در سال های اخیر، اهدافی نظیر پیاده سازی الگوهای علمی در ساخت و ساز، بهبود و تسریع فرایند های انبوه سازی و ایجاد مزیت قیمت تمام شده از مجرای کاهش هزینه های ساخت و ساز و ... را مورد هدف قرار داده است.
حل مشکلاتی نظیر زمان طولانی اجرا، عمر مفید کم، هزینه زیاد اجرای پروژه ها، نیازمند ارائه راه کارهایی به منظور استفاده علمی و عملی از سیستم های نوین و مصالح ساختمانی جدید جهت کاهش وزن و زمان ساخت، و نهایتا کاهش هزینه ها می باشد که این امر از اهداف دراز مدت دولت دهم به شمار می آید.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  این نمایشگاه از تاریخ ۱ الی ۴ آذرماه سال جاری توسط شرکت نمایشگاهی نیاک و با همت و همیاری انجمن صنفی انبوه سازان مسکن در محل مصلای بزرگ حضرت امام خمینی ( ره ) برگزار می گردد .
علاقمندان می توانند جهت همکاری و یا دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.Bildex.ir مراجعه و یا با تلفنهای ۷-۸۸۵۴۱۰۰۴ تماس حاصل فرمایند .

    نظرات