پیام مهندس خرم به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت

پیام مهندس خرم به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت


پیام مهندس خرم به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آستانه فرا رسیدن بهار  و تجدید حیات طبیعت ، پیام تبریکی فرستاد که در آن با ابراز خوشوقتی از انجام  رسالت حرفه ای و مسئولیت اجتماعی این نهاد در مواجهه با مشکلات و بحران های مختلف، با اتکا به دانایی و توانایی و تخصص مهندسان فرهیخته، برای همه آنها سالی خوب و موفق آرزو نموده است .
مهندس خرم  در پیام خود همچنین از تلاش های ارزشمند  جامعه ایثارگر پزشکی و پرستاری، که در خط مقدم خدمت رسانی جانفشانی می‌کنند تجلیل و قدردانی نموده است.

متن پیام چنین است:

"به نام خالق زیبایی ها"
فرا رسیدن نوروز باستانى را در طليعه سال نو و شکوفایی بهار طبیعت خدمت مردم شریف ایران و اعضاء و کارکنان محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور صمیمانه تبریک و تهنیت مى گويم.
لازم است در آستانه سال جديد، از تلاش های ارزشمند خدمتگزاران نظام و جامعه ايثارگر پزشکی و پرستاری و همه عزیزانی که در خط مقدم خدمت رسانى، جان فشانی میکنند تجلیل و قدردانی نمایم و عزت و سلامتی و موفقیتشان را از پروردگار یکتا مسالت دارم.
سازمان نظام مهندسى ساختمان با سرمایه اجتماعی بیش از پانصد هزار عضو متخصص بعنوان یکی از نهادهای مدنی و معتبر در توسعه و زیرساخت های اجرایی کشور نقش آفرین بوده است و در راستای مسئولیت های اجتماعی و رسالت حرفه ای خود در مواجهه با مشکلات و بحران های مختلف، همیشه همراهی و مشارکت نموده است و با اتکا به دانایی و توانایی و تخصص شما مهندسان فرهیخته در راه خدمت رسانی، تعامل و ایجاد تحول، رشد و سازندگی و آبادانی و پیشرفت میهن عزیزمان همواره پيشگام و کوشا بوده است.
ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و کوشش شما بزرگواران در مسیر حق و حقیقت و عقلانیت و اعتلای کشور، سالی سرشار از خیر و برکت و تندرستی و سربلندی برای شما عزیزان و خانواده محترمتان از درگاه ایزد منان آرزومندم.

احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات