150نیروی آتش نشان ، انتظامی و اورژانس در چهارشنبه آخر سال به شهروندان خدمت رسانی می كنند .

150نیروی آتش نشان ، انتظامی و اورژانس در چهارشنبه آخر سال به شهروندان خدمت رسانی می كنند .

جلسه هماهنگی نیروهای آتش نشانی و انتظامی شهرستان در راستای برخورد با متخلفین و هنجارشکنان چهارشنبه سوری با حضور مهندس مهدلو شهردار،سرهنگ خداداد نژاد فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان در محل ایستگاه شماره 1 برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند سرهنگ خداداد نژاد در این مراسم ضمن تقدیر از نیروهای اتش نشانی با تاكید بر اینكه پلیس دركنار مردم است و برای برقراری نظم و امنیت تلاش می كند، گفت: با آمادگی كامل در چهارشنبه آخر سال برای برقراری نظم و امنیت در جامعه حضورپیدا خواهیم کرد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند از زرند به عنوان شهری با کمترین مشکلات در چهارشنبه سوری یاد کرد و افزود: پلیس مخالف شادی شهروندان نمی باشد ولی با کسانی که مخل نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال باشند برخورد جدی می كند.

وی از بستن بهشت زهرا در پنج شنبه آخر سال خبر داد و گفت:در راستای مقابله با شیوع کرونا و تجمع شهروندان در این منطقه روز پنج شنبه بهشت زهرای زرند برای شهروندان مسدود خواهد بود .

منتخب شورای شهر زرند نیز در این مراسم از حضور فعال نیروی انتظامی در کنار آتش نشانی تقدیر کرد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و درگیری با مسئله کرونا خوشبختانه نیروی انتظامی مانند همیشه در کنار این نهاد قرار گرفته است تا آسایش و راحتی را در این شب میهمان شهروندان کنیم .

مهندس محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه این سازمان در راستای مقابله با کرونا فعالیتهای خود از جمله ضدعفونی معابر را نیز در دستور کار دارد گفت: تنها خواسته ما از مردم این است تا با عدم حضور در خیابان‌ها در چهارشنبه آخر سال و استفاده نکردن از مواد محترقه، خدمتگزاران خود در این سازمان را در مقابله با شیوع این بیماری یاری کنند.

وی به اقدامات انجام شده در سازمان آتش نشانی اشاره کرد و افزود:خرید دستگاه شارژ کپسولهای آتش نشانی ،تجهیز ماشین آلات ،تجهیز یک دستگاه بنز به سیستم آتش نشانی و خرید لوازم و تجهیزالت از جمله اقدامات ما در این سازمان می باشد .

مسعود مومنی فرد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اعلام اینکه بیش از 50آتش نشان و 70نیروی انتظامی در این شب به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد گفت: در حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال معمولا کوچکترین خطا، بزرگترین حوادث را به همراه می‌آورد از این روز از مردم استدعا می‌کنیم در شرایطی که همه امکانات شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیج شده، برنامه‌های مربوط به آئین چهارشنبه سوری را برگزار نکنند تا مشکلات جامعه کمتر شود.

وی با اعلام اینکه سعی داریم از تمامی امکانات خود بیشترین بهره را ببریم از تقسیم شهر به سه منطقه خبر داد و گفت: میروهای این سازمان در میدان شهداء،سجادیه و 7تیر آماده مقابله با حوادث هستند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات