اعتبار مجوزهای آب زیرزمینی که در زمان اعتبار اجرا نشدند، بدون طی...

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: مجوزهای کف‌شکنی، جابجایی و لایروبی چاه که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری بوده و در زمان اعتبار مجوز اجرا نشده‌اند، بدون طی تشریفات تا پایان اردیبهشت ماه 13٩٩ تمدید اعتبار می‌شوند.

یه گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، دکتر هوشنگ ملایی اظهار کرد: در راستای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعات ارباب رجوع به شرکت‌های آب منطقه‌ای و ادارات تابعه تا دو ماه آینده اعتبار پروانه‌ها و مجوزهای آب‌های زیر زمینی تمدید شد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان تشریح کرد: مجوزهای کف‌شکنی، جابجایی و لایروبی چاه که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری بوده و در زمان اعتبار مجوز اجرا نشده‌اند، بدون طی تشریفات تا پایان اردیبهشت ماه 13٩٩ تمدید اعتبار می‌شوند .

وی عنوان کرد: پروانه‌های بهره‌برداری صادره که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان سال جاری بود، کماکان تا پایان اردیبهشت 13٩٩ معتبر هستند و متقاضیان تمدید پروانه صلاحیت حفاری که اعتبار پروانه آن‌ها تا پایان سال جاری بوده و تقاضای تمدید کرده‌اند تا زمان انجام تشریفات قانونی در صورت عدم تخلف تا پایان اردیبهشت 13٩٩ مجاز به ادامه فعالیت می‌باشند .

ملایی تاکید کرد: سایر موارد و تقاضاها با اسکن و بارگذاری و تدقیق پرونده ها و اطلاعات مربوطه در سامانه ساماب به‌ صورت غیر حضوری و با نهایت کاهش زمان، رسیدگی و از طریق سامانه مذکور اقدام و پاسخ‌دهی مناسب صورت خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: سامانه 1811 به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و لزوم عدم مراجعه حضوری مردم به شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان نیز در حال فعالیت می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات