کتاب، میهمان خانه‌ها در ایام نوروز خواهد شد

کتاب، میهمان خانه‌ها در ایام نوروز خواهد شد

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی ‌با بیان این خبر گفت: طرح کتابخوانی «درخانه بمانیم کتاب بخوانیم» با هدف ترغیب مردم به ماندن در خانه و با توجه به برطرف کردن بخشی از نیازهای فرهنگی خانواده‌ها در ایام نوروز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با بیان اینکه، طرح کتابخوانی «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم» توسط شهرداری تبریز به صورت اینترنتی اجرا می‌شود افزود:  ارتقای سرانه کتابخوانی مهم ترین رکن توسعه فرهنگی و اجتماعی هر جامعه ای به شمار میرود و در  شرایط فعلی جامعه  با تبدیل تهدیدبه فرصت  درجهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی تلاش خواهیم کرد.

او با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ ‌مطالعه تصریح کرد: مجموعه فرهنگی اجتماعی هنری وو ورزشی شهرداری  با بررسی امکانات و ظرفیت های موجود، در تلاش است بهترین بستر را برای این امر سامان دهد و نظر به تاکید و دستور شهردار محترم تبریز، این امر در حال برنامه ریزی است و در بهترین شکل ممکن به مخاطبان و شهروندان ارجمند ارائه خواهد شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: این کمپین با معرفی کتاب های ارزشمند در چهار بخش کودک، نوجوان، بزرگسال و ویژه برگزار خواهد شد و برای برگزیده های هر بخش جوایزی نقدی در نظر گرفته شده است.

حجت السلام والمسلمین حمیدی اعلام کرد:  در  این طرح اینترنتی، بر اساس رده‌بندی صورت گرفته، در ۴ رده سنی کتاب ارایه می شود که هر روز صفحات مشخصی از یک کتاب مطالعه و در پایان طرح، در هر کدام از رده های سنی جوایز  بین برندگان توزیع خواهد شد.

حجت السلام والمسلمین حمیدی اعلام کرد: این طرح کتابخوانی با تخصیص ۹۹ جایزه به یمن سال ۱۳۹۹، به برگزیده های چهار بخش یاد شده نفرات برتر خود را خواهد شناخت و با تخصیص جایزه ۷۰۰ هزار تومانی برای بخش بزرگسال، ۴۰۰ هزار تومانی برای بخش نوجوان، ۳۰۰ هزارتومانی برای بخش ویژه و ۲۵۰ هزار تومانی برای بخش کودک، تلاش خواهد کرد این روند را رقابتی ترکند.

او افزود: سوالات این مسابقه از طریق پرتالی مشخص طرح و بعد از مطالعه کتاب مشخص شده، شرکت کنندگان وارد رقابت می شوند.

حمیدی افزود: سوالات این مسابقه از طریق پورتالی مشخص طرح و بعد از مطالعه کتاب مشخص شده، شرکت کنندگان وارد رقابت می شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز عنوان کرد: این کمپین طی روزهای آ تی شروع به کار خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات