تخریب تابلوها و علایم ترافیکی پیگرد قانونی دارد

تخریب تابلوها و علایم ترافیکی پیگرد قانونی دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با کمال تأسف در آستانه فرارسیدن نوروز و در ایام چهارشنبه سوری شاهد تخریب برخی از تابلوها و تجهیزات ترافیکی سطح شهر از طریق مواد محترقه هستیم که بی شک پیامدهای ناگواری به همراه دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به نقشی که تجهیزات ترافیکی در ارتقای سطح ایمنی عابران پیاده و رانندگان و روان سازی جریان ترافیک به ویژه در محدوده پر تردد شهر ایفا می کند، از بین بردن این تجهیزات تأثیرات جانی و روانی جبران ناپذیری در جامعه می تواند ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مجموعه مدیریت شهری قزوین نیز به منظور صیانت از حقوق شهروندی بحث تخریب تابلوها و تجهیزات ترافیکی را در دستورکار خود قرار داده و با افرادی که نسبت به تخریب این تجهیزات اقدام کنند، برخورد قانونی می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: شهروندان باید دقت داشته باشند که تخریب تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر می تواند جان انسان ها را به خطر بیاندازد.

وی اظهار کرد: در این راستا از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حفظ و نگهداری علائم و تجهیزات ترافیکی که برای ایمنی آنان در سطح شهر نصب شده است، مساعدت لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به دلیل آسیب هایی که در مراسم چهارشنبه سوری سال‌های گذشته به آسانسور پل هوایی شهید بابایی وارد شده این آسانسور از صبح روز سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه تعطیل است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات