کارگاه‌های بازیافتیِ شهر کرمان پلمب شد

جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا؛

کارگاه‌های بازیافتیِ شهر کرمان پلمب شد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان از پلمب 99 کارگاه بازیافتی در شهر کرمان توسط شهرداری خبر داد.

محمود ایرانمنش در گفت‌وگو با کرمان‌آنلاین، گفت: این اقدام جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، در شهر کرمان بسیار ضروری بود.

وی با اشاره به این‌که طبق بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، کارگاه‌های بازیافتی تحت نظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری هستند، گفت: بر این اساس، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت افزایش سلامت شهروندان، با همکاری نیروی انتظامی و اجراییات شهرداری کرمان، کارگاه‌های بازیافتی در شهر پلمب و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری از تعطیلی شب‌بازارها و روزبازارها در شهر کرمان نیز خبر داد و گفت: از فعالیت تمام دست‌فروشان در میدان رسالت، هفت‌باغ  و محدودۀ شهربازی و سایردست‌فروشانی که به‌صورت پراکنده در سطح شهر حضور داشتند، جلوگیری شده و در صورت مشاهدۀ فعالیت، با افراد خاطی برخورد می‌شود.

ایرانمنش افزود: هم‌چنین تا پایان بحران کرونا و عادی‌شدن اوضاع، هیچ مجوزی برای فعالیت دست‌فروشی صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به دکه‌های فعال در شهر نیز تذکرات لازم داده شده است؛ بنابراین، صاحبان دکه‌های عرضۀ مواد غذایی و سایر کالاها، باید برای فعالیت در روزهای تعیین‌شده، با اتاق اصناف هماهنگ کنند و در روزهای تعیین‌شده، تعطیل باشند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان هم‌چنین از عدم صدور مجوز برای فعالیت وانت‌بارهای سیار در شهر خبر داد.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات