پیوستن به موافقتنامه اوراسیا به تنهایی موجب رونق در تجارت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل نمی شود/ اتصال بندر انزلی به ریل سراسری منتفی شد / ساخت اسکله ریلی و رورو در بنادر انزلی و امیرآباد/ دستگاه های دولتی و غیردولتی پیش قراول شوند

پیوستن به موافقتنامه اوراسیا به تنهایی موجب رونق در تجارت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل نمی شود/ اتصال بندر انزلی به ریل سراسری منتفی شد / ساخت اسکله ریلی و رورو در بنادر انزلی و امیرآباد/ دستگاه های دولتی و غیردولتی پیش قراول شوند

وی ادامه داد: در کنار این اتفاق و پیرو ایجاد کشش تقاضای جدید حمل و نقلی و مازاد بر ظرفیت‌های موجود، سازمان بنادر و دریانوردی درخصوص توسعه زیرساخت‌های بندری و دریایی خود در بنادر شمالی اقدام می‌کند. معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی درخصوص مسائلی که منجر به اجرایی شدن هرچه بهتر این توافقنامه در ایران می‌شود با اشاره به تکمیل خط ریلی به خصوص به بندر کاسپین، در زمینه این که این سازمان آیا برنامه‌ای برای بهبود و توسعه ناوگان دریایی خود از جمله ساخت کشتی رو – رو با قابلیت حمل واگن و کامیون را دارد، اظهار داشت: به استناد ماده یک قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی مصوب ۱۹/۲/۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی و در راستای ساخت، تولید، تعمیر و نگهداری انواع مختلف تجهیزات شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی و صنایع فراساحلی، صندوق توسعه صنایع دریایی به عنوان یک شرکت تخصصی دولتی نسل یک و ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات