پیام نوروزی  مهندس  مهدلوشهردار زرند به شهروندان زرندی

پیام نوروزی مهندس مهدلوشهردار زرند به شهروندان زرندی

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سال 1398 با تمام فراز و فرودهای تلخ و شیرین و درسهایی که می بایست از آن آموخت به قله غروب رسید و اکنون با آگاهی و تجربه بیشتر قلب هایمان را برای لبریز شدن از پیامها و همدلی و زیبائیهایش به روی شما می گشاییم .

در حالی سال نو را آغاز می کنیم که هم میهنان و همنوعان مان در جای جای این عالم با بیماری هولناک کرونا دست و پنجه نرم می کنند .

بیائید همگی در لحظات ناب تحویل سال نو وآغاز بهار طبیعت خداوندی به منظور همدلی ،مهربانی و همبستگی بهتر برای نجات جهان و جهانیان و به ویژه عزیزانمان در میهن اسلامی از این وضعیت نامناسب رهائی یابیم و دعا کنیم تا خداوند به صدای خوش ،مهربان و جمعی ما نجات و سلامت برای همگان عنایت فرماید .

بیائید از هر آنچه از دستمان بر می آید برای سلامتی روح و جسم خود و عزیزانمان دریغ نکنیم .

اینجانب آغاز سال جدید را به همه شهروندان زرندی ،همکاران و هم استانیهای عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال بهترین ها را برایشان ارزو می کنم .

امید است؛ در سایه همدلی، همراهی و تلاش و کوشش همه شهروندان و مسئولان، در سال1399 گامی اساسی تر به سوی شهری آباد و پویا که خواست تمامی شهروندان ارجمند شهر زرند می باشد، برداشته و یک دل و یک صدا دست در دست همدیگر نهیم تا دیارمان را بهتر از گذشته آباد سازیم .

محمد رضا مهدلو

شهردار زرند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات