پیام تبریک نوروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

پیام تبریک نوروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

پیام تبریک نوروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

بنام خدا

فرارسیدن سال نو،شمیم رویش شوق انگیز هستی که جلوه ای از جمال خداوند را متجلی می کند صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

خداوند سبحان را شاکریم که در آستانه سال نو، شروعی دوباره را جشن می‌گیریم. مصادف شدن نوروز امسال با ایام مبعث رسول صلح و دوستی حضرت ختمی مرتبت و قرین شدن آن با ایام میلاد حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) را به تمامی همکاران عزیزم در صنعت آب و فاضلاب گیلان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سال 98 را در حالی پشت سر گذاشتیم که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، مزین به نام "رونق تولید" گردید و این خود باعث شد شرکت با وجود همه فراز و نشیب ها، چه در جریان عبور از بحران سیل و حفاظت از تاسیسات حیاتی در برابر خطر آسیب دیدگی و چه در مدیریت بحران بارش برف سنگین که  سراسر این استان سبز را سپید پوش کرد و در نهایت مقابله با ویروس کرونا بتواند با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و در این مسیر همه با هم بتوانیم در راستای اهداف و چشم انداز شرکت قدم برداریم.

بدینوسیله ضمن قدر دانی از خدمات ارزشمند و همدلی یکایک همکاران عزیزم در آبفای گیلان که سرمایه اصلی شرکت هستند و در ایام ماضی سعی شد با رعایت مقررات و قوانین سلامتیشان به خطر نیفتد، در سال جدید سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برای همه دست اندرکارانی که در این صنعت تلاش دارند و خانواده های محترمشان در پرتو الطاف بیکران خداوندی آرزومندم.

سید محسن حسینی سالکده

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات