۱۳۷، راحت ترین پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است/ ثبت ۴۰ درصد  ...

۱۳۷، راحت ترین پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است/ ثبت ۴۰ درصد ...

۱۳۷، راحت ترین پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است/ ثبت ۴۰ درصد درخواست های کاشت نهال سال ۹۸ توسط مرکز ۱۳۷

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: حدود ۴۰ درصد درخواست های کاشت نهال شهروندان در طرح درختکاری سال جاری توسط مرکز ۱۳۷ به ثبت رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در حاشیه بازید از مرکز ۱۳۷ که جهت خداقوت به کارشناسان این مرکز برای خدمت رسانی ۲۴ ساعته به شهروندان در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و همچنین پاسخگویی موثر در طرح ثبت نام غیر حضوری درختکاری سال جاری صورت گرفت، اظهار داشت: قطعا هر چه بتوانیم ارتباط بین مجموعه شهرداری و شهروندان را با استفاده از پل ارتباطی ۱۳۷ تقویت نماییم یقینا در افزایش رضایتمندی شهروندان توانسته ایم گام موثری برداریم‌.
وی با بیان این مطلب که ۱۳۷ با شفاف سازی و اطلاع رسانی اقدامات مدیریت شهری به مردم، از نارضایتی‌های حاصل از کمبود اطلاعات کاسته است، افزود: اگر به دنبال افزایش مشارکت شهروندان هستیم، پس باید در قالب افزایش ارتباط حوزه های مختلف شهرداری با ۱۳۷، شفاف تر بتوانیم به درخواست های شهروندان پاسخگویی نماییم.
یعقوبی به فعالیت جدید صورت گرفته در هفته درختکاری در مشهد نیز اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، به عنوان اولین کلانشهر در کشور، فرآیند درختکاری خود را تعطیل نکردیم بلکه با تغییر شیوه کار جهت حفظ سلامت و عدم اتلاف وقت شهروندان، کار را با مشارکت مرکز ۱۳۷، اپلیکیشن شهر من و سامانه جامع فضای سبز، پیش بردیم.
وی افزود: راحت ترین پل ارتباطی برای شهروندان، همچنان تماس با شماره سه رقمی ۱۳۷ است که در طرح درختکاری امسال، از بیش از ۱۴ هزار ثبت نام انجام شده، حدود ۴۰ درصد توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ انجام شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: اجرای این طرح بازخوردهای خوبی در پی داشت و دریافتیم یقینا ۱۳۷ یکی از بهترین پتانسیل های موجود در شهرداری برای برقراری ارتباط غیر حضوری با شهروندان است که لازم است زیرساخت های لازم برای الکترونیکی کردن فرآیندها در شهرداری فرآهم شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات