آماده‌باش کامل 104 اکیپ‌ عملیاتی برق در همدان

آماده‌باش کامل 104 اکیپ‌ عملیاتی برق در همدان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "شیرزاد جمشیدی" افزود: از این تعداد 55 اکیپ پیمانکاری برای حضور به موقع در حوادث احتمالی و 54 اکیپ اجرایی آماده به‌کار برای پاسخ به مخاطرات احتمالی ایام نوروز درنظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی از 27 اسفند ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: این طرح تا 15 فروردین ماه سال 99 ادامه دارد.
جمشیدی عنوان کرد: در این راستا 54 دستگاه خودروی اتفاقات عملیات، 20 دستگاه بالابر و پنج دستگاه جرثقیل در اختیار اکیپ‌های عملیاتی برق استان قرار گرفته است، علاوه بر این، بازدید مستمر از شبکه‌ها و تجهیزات برق‌رسانی در تمام خطوط به خصوص نقاط حساس و حیاتی انجام و نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: تأمین برق پایدار و مطمئن اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است و نیروها و اکیپ‌های این شرکت به‌صورت شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی به مردم فعال هستند.
وی با بیان اینکه مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت نیز به صورت شبانه‌روز در این ایام فعال است، افزود: پاسخگویی 24 ساعته مرکز پاسخگویی اتفاقات و عملیات و ثبت خاموشی‌های شرکت از طریق سامانه تلفنی 121 نیز از تدابیر انجام شده برای ایام تعطیلات است.
جمشیدی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی مشارکت در برگزاری طرح جهانی «ساعت زمین» است که به صورت همزمان با سراسر کشور در شرکت توزیع نیروی برق استان نیز اجرا می‌شود و برای احترام به زمین به مدت یک ساعت لامپ‌های اضافی ستاد شرکت و واحدهای اجرایی تابعه خاموش می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات