نوع‌دوستی مردم مشهد در این روزها قابل تحسین است

نوع‌دوستی مردم مشهد در این روزها قابل تحسین است

نوع‌دوستی مردم مشهد در این روزها قابل تحسین است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری صبح امروز و در حاشیه بازدید از محل بسته‌بندی 10000 بسته‌ بهداشتی که ویژه توزیع در مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد پیش‌بینی شده است، اظهارکرد: اقدام بسیار ارزشمندی را توسط خیرین و جوانان دلسوز و علاقه‌مند مشهدی شاهد هستیم که با کمک سازمان بازآفرینی شهرداری و دفاتر توسعه محله در حال انجام است.

وی با تقدیر از نوع‌دوستی مردم مشهد که در این روزها تجلی عینی‌تر و ملموس‌تری به خود گرفته است، افزود: توزیع این بسته‌ها بین 9 هزار نفر از ساکنان مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی که پیشتر شناسایی شده‌اند، در این شرایط بحرانی بسیار کارساز و حائز اهمیت خواهد بود.

حیدری با بیان اینکه مشاهده چنین شور و نشاط و نوع‌دوستی بین دختران و پسران جوان این شهر که با کمک خیرین و مدیریت شهری گردهم جمع آمده‌اند تا این روزها یاری‌رسان همشهریان خود باشند و آنها را تنها نگذاشته‌اند، واقعا تاثیرگذار و امیدوارکننده است، گفت: ایجاد چنین مشارکت‌های اجتماعی و برقراری تعامل مستقیم با مردم، یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل دفاتر تسهیلگری است که این مهم به خوبی محقق شده و سرمایه اجتماعی ارزشمندی برای مدیریت شهری و دفاتر توسعه محله بشمار می‌آید.

رئیس شورای شهر مشهد با تاکید بر ضرورت تسریع در توزیع این بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در جامعه هدف، تصریح کرد: از تمامی خیرین، علاقه‌مندان و همه افرادی که به هر نوعی می‌توانند در تهیه و توزیع این بسته‌ها مشارکت داشته باشند و نقش‌آفرینی کنند، دعوت می‌کنیم تا به این مجموعه بپیوندند.

حیدری گفت: بدون شک افزایش نیروهای توزیع‌کننده و یا افزایش تعداد خودروها می‌تواند کمک کند تا این تجهیزات و پک‌های بهداشتی زودتر به دست مردم حاشیه شهر مشهد برسد و گام تاثیرگذاری در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا برداشت.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت‌های داوطلبانه و اثرگذار طلاب و جامعه روحانیت در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، افزود: این قشر از جامعه نیز خدمات اجتماعی و بهداشتی مفیدی ارائه کرده‌ و با حضوری فعال و جهادی به یاری مردم آمده‌اند.

حیدری خاطرنشان کرد: در پایان به نمایندگی از مردم عزیز مشهد و دیگر اعضای شورای شهر، از تلاش‌ها و زحمات تمامی خیرین، جامعه روحانیت و طلاب، هیئات مذهبی، سمن‌ها، تشکل‌های مردمی و ... که داوطلبانه در این روزها به یاری هموطنان و همنوعان خود شتافته‌اند و نقش بسزایی ایفا کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم و دست یکایک آنها را به گرمی می‌فشارم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات