پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با صدور پیامی، فرارسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

عید است ولی بدون او غم داریم

عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید، ظهورش برسد

اینگونه هزار عید با هم داریم

"اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج"

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و آینده است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را استشمام کردن.

سال ۱۳۹۹ را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش خود، شاهد اقدامات و عملکرد قابل توجهی در زمینه وظایف سازمانی بوده ایم و امید که از این پس نیز با تلاش شما عزیزان این اقدامات شایسته در جهت تامین آب پایدار برای مردم شریف پایتخت که قلب تپنده ایران عزیزمان است، ادامه یابد.

ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، گسترش آگاهی عمومی و جلب مشارکت ذی نفعان به گونه ای عمل نموده تا چالش های پیش رو را به فرصت ها تبدیل نماییم.

بر خود فرض میدانم از تلاش های تمامی شما همکاران ارجمند به ویژه خانواده بزرگ شرکت آب منطقه ای تهران تشکر نمایم، چرا که اگر نبود همدلی و همیاری خانواده های محترم شما همکاران عزیز، اکنون شاهد این اتفاقات خوب در حوزه آب نبودیم.

بیایید در این روزها که همه ما درگیر مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستیم، "یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا اِلَی اَحْسَنِ الْحَالِ" را به نیت شفای بیماران و تبدیل حال همه ما به بهترین حال، زمزمه کنیم.

برایتان در آغازین روز سال نو و در این فرصت نو، امیدی نو برای ساختن و بهتر زیستن، آرزومندم.

سید حسن رضوی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات