پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان به مناسبت عید نوروز

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان طی پیامی عید نوروز سال 1399 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان، دکتر هوشنگ ملایی در این پیام آورده است:

«یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حوِّل حالنا الی احسن الحال»

بار دیگر در فصل رستاخیز طبیعت قرار گرفتیم تا بهار را بهانه رویش جوانه‌های نو شدن در وجودمان کنیم. دست شکر و نیاز به آسمان بلند کنیم و از تغییر دهنده دل‌ها و دیده‌ها، از تدبیر کننده شب و روز، از گرداننده سال و حال، طلب تحول می‌کنیم تا بگرداند حال ما را به نیکوترین حال

نوروز، این رسم دیرینه و پر معنا، روایتی زیبا شگفت‌انگیز از هستی است. پیشینینان ما با درایتی درخور نام آوران این سرزمین، فلسفه خلقت و خورشید و خواستگاه طبیعت را در آئین نوروز به نمایش گذاشتند و مهر تائیدی بر یگانگی خالق خوبی‌ها زدند، قرن‌ها بعد نوروز کهن‌سال در این دیار دین‌مدار، در آمیزه‌ای مبارک با آموزه‌های اسلام، تولدی دوباره یافت، نوروزی که محمل متعالی‌ترین مفاهیم انسانی و اخلاقی است و با پیام مهر و دوستی خود تاریخ و جغرافیای شرق را در نوردید و در مقر سازمان ملل متحد «روز فرهنگ صلح در جهان» نام گرفت.

در سالی که گذشت شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان کارنامه پر باری را برای خود ثبت کرد. افتتاح سد سرنی و سایر پروژه‌های بخش آب با توجه به خشکسالی‌های اخیر بزرگترین و پر اهمیت‌ترین پروزه‌های افتتاح شده هررمزگان در سال 1398 محسوب می‌شوند.

استان هرمزگان جزو پنج استان پر بارش سال 1398 قرار گرفت و خوشبختانه در این سال نعمات الهی زیادی به استان نازل شد و شرکت در تلاش است که با کمترین آسیب، نهایت بهره‌مندی را از این نعمات داشته باشد.

متاسفانه بیماری کووید 19 در اواخر سال 98، دنیا را وارد بحرانی جدید کرد که تنها با همدلی، هماهنگی و همکاری تمام مردم قابل حل می‌باشد.

کارکنان وزارت نیرو و شرکت‌های آب  برق در چنین شرایطی سنگر خدمت‌رسانی به مردم و تامین مهم‌ترین نیازها را در دوران قرنطینه داوطلبانه بر عهدهد دارند نیز اقدامی جهادی است که قابل ستایش و تقدیر است لذا از تمام کارکنان این حوزه تشکر و قدردانی می‌کنم.

دوم فروردین ماه، ازسوی سازمان ملل به عنوان «روز جهانی آب» نامیده شده و همه ساله شعاری برای این روز تعیین می شود. امسال روز جهانی آب به نام «آب و تغییر اقلیم» نامگذاری شده است که نشانگر توجه ویژه به موضوع تغییر اقلیم و تاثیر آن بر منابع آبی است که باید بدان توجه کنیم.

به امید آن‌که ارزش‌های این عید ایرانی و میراث جهانی را بیش از پیش بازشناخته و پاسداری کنیم. ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و حفظ حرمت آن امام بزرگوار، حلول سال جدید را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمام ایرانیان سراسر جهان تبریک می‌گویم و سالی را توام با آرامش و چیشرفت برای ایران و ایرانی را آرزو می‌کنم.

هوشنگ ملایی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات