۱۳۷، باید جهت دهنده برنامه های مدیریت شهری باشد / ۱۳۷، کلید گره  ...

۱۳۷، باید جهت دهنده برنامه های مدیریت شهری باشد / ۱۳۷، کلید گره ...

۱۳۷، باید جهت دهنده برنامه های مدیریت شهری باشد / ۱۳۷، کلید گره گشایی، مردم داری و شهروندمداری شهرداری است

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: داده های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ باید جهت دهنده برنامه های مدیریت شهری و مدیران شهرداری باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر اقتناعی که در اولین ساعات از سال ۹۹ به همراه مدیران ستادی زیر مجموعه خود برای تبریک سال نو و عرض خدا قوت، در مرکز ۲۴ ساعته ۱۳۷ حضور یافته بود، در حاشیه این دیدار نوروزی اظهار داشت: اداره ارتباطات مردمی و مرکز ۱۳۷، جزو مهم ترین ادارات شهرداری مشهد بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا درگاه ورودی نظرات و درخواست های شهروندان به مجموعه مدیریت شهری است که داده های این مرکز می تواند خط دهنده و جهت دهنده برنامه های مدیریت شهری بوده و مسیر حرکتی مدیران شهری و چهارچوبه تدوین برنامه های آنان را مشخص نماید.
وی افزود: بنده معتقدم ۱۳۷، دیدبان و دیدگان شهرداری است و ارتباط مستقیم مجموعه شهرداری با شهروندان را فراهم ساخته است، پس نوع برخورد و شیوه عمل این مرکز، نشان دهنده میزان مردمداری و پاسخگویی شهرداری در مقابل شهروندان است.
اقتناعی ادامه داد: اتصال سامانه سجا به گام، تکمیل کننده و تسریع بخش پاسخگویی حوزه های مختلف شهرداری از طریق مرکز ۱۳۷ به درخواست های شهروندان بود و با اینکه بر حجم کارهای کارشناسان ۱۳۷ و همچنین روسای ادارات و کارشناسان شهرداری افزود اما رفاه حال شهروندان را در پی داشت.
وی با تاکید بر اینکه از شهروندان خواسته ایم تا آنها نیز دیده بان و دیدگان ما باشند، خاطرنشان کرد: از همه مردم می خواهیم تا ما را رصد و نظارت کرده و هرجا ایراد، اشکال یا حُسنی در عملکرد ما وجود دارد، آن را از طریق ۱۳۷، به گوش ما برسانند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و شماره سه رقمی آن، هنوز آنگونه که باید و شاید، در میان شهروندان شناخته شده نیست لذا باید تمام تلاش هایمان را برای معرفی و شناساندن این مرکز به همه مردم بکار بندیم اگر چه مطالبات نسبت به مدیریت شهری افزایش خواهد یافت.
اقتناعی افزود: وظیفه ما گرفتن نظرات، پیشنهادها و درخواست های مردمی با توسعه و شناساندن بیشتر ۱۳۷ و به دنبال آن تنظیم برنامه هایمان در مدیریت شهری، بر اساس خواست شهروندان در جهت رفاه و رضایتمندی آنان است.
وی تاکید کرد: ۱۳۷، تلفن خانه و یا اورژانس شهرداری نیست بلکه درگاه شهرداری برای دریافت نظرات مردم است و کلید گره گشایی، مردمداری و شهروندمداری شهرداری در دستان کارشناسان ۱۳۷ است.
مشاور شهردار مشهد در پایان با تقدیر از تلاش بی وقفه پرسنل ۱۳۷ در روزهای پایانی سال به خصوص برای پاسخگویی به درخواست های شهروندان در طرح درختکاری، ویروس کرونا، تخفیف عوارض و...، بیان کرد: کارشناسان ۱۳۷، سنگ زیرین آسیاب هستند که شاید شهروندان تنها صدای آنها را می شنوند و خودشان دیده نمی شوند، اما اثرات پیگیری آنها را در نقطه نقطه شهر قابل مشاهده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات