کاهش بیش از ۹۰ درصدی مسافران ورودی و خروجی از پایانه مرکزی تبریز

کاهش بیش از ۹۰ درصدی مسافران ورودی و خروجی از پایانه مرکزی تبریز

حسین عادلی سعدآباد امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام خبر فوق، گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا از حدود یک ماه گذشته و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در پایانه مرکزی تبریز، ورود و خروج مسافر در این پایانه کاهش بیش از ۹۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

او ادامه داد: اواخر اسفند ۹۷ و همچنین نخستین روزهای فروردین ۹۸ سالن ترمینال مرکزی تبریز شاهد ورود و خروج مسافران زیادی بود اما در روزهای واپسین اسفند ۹۸ و نخستین روز از فروردین ۹۹ میزان مراجعه مسافران به ترمینال مرکزی کاهش بیش از ۹۰ درصدی داشته است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در عین حال از آمادگی کامل کارکنان این سازمان جهت انجام وظایف خود خبر داد و افزود: با وجود کاهش میزان مسافران ورودی و خروجی، این سازمان با بسیج کلیه امکانات در حال انجام وظایف ذاتی خود است.

او گفت: تعدادی از مردم و شهروندان عزیزمان به توصیه های مربوط به ماندن در منزل و عدم مسافرت توجه دارند که باید از این عزیزان به جهت اهمیت دادن به موضوع ویروس کرونا تشکر کنیم.

عادلی عنوان کرد: کار ضدعفونی محوطه پایانه های مرکزی تبریز بصورت مستمر ادامه دارد و غربالگری و تست سلامت مسافران ورودی و خروجی نیز در این پایانه انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات