آغاز فاز سوم اکران بیلبوردهای کرونایی در تبریز

آغاز فاز سوم اکران بیلبوردهای کرونایی در تبریز

به گزارش شهریار، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با توجه به وظیفه خود در ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از همان روزهای ابتدایی از طریق رسانه‌های مختلف نسبت به آگاه‌سازی عموم مردم اقدام کرده است که یکی از این رسانه‌های پرمخاطب شهری، بیلبوردها هستند.

بر این اساس بیش از ۳۰بیلبورد و بیش از ۱۰۰ بنر در نقاط مختلف تبریز با مضامین مختلف جهت ترویج آموزش‌های خودمراقبتی و دیگرمراقبتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اکران و نصب شده است.

در بیلبوردها و بنرهای جدید با توجه به فرا رسیدن سال نو و ایام نوروز، بیش‌تر موضوع «در خانه ماندن» مورد تاکید قرار گرفته و از شهروندان خواسته شده دورهمی‌های خانوادگی خود را تعطیل کنند.

همچنین بیلبوردها شیوه‌های پیشنهادی وزارت بهداشت برای سرگرمی در خانه و انجام کارهای مفید و امیدبخش را محور قرار داده‌اند و خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی، حفظ روابط اجتماعی با تماس تلفنی، پخت غذاهای خانگی و... از جمله این پیشنهادات است.

ویروس کرونا و بیماری کویید ۱۹ تا به امروز در آذربایجان شرقی ۶۸۴نفر را مبتلا کرده و جان ۶۵ نفر را گرفته است که مهم‌ترین توصیه وزارت بهداشت برای پیشگیری از شیوع هرچه بیش‌تر این ویروس در خانه ماندن و حفظ بهداشت فردی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات