ایجاد مسیر ۳۵۰ متری برای هر مسافر از محل زندگی تا ایستگاه حمل و نقل عمومی

ایجاد مسیر ۳۵۰ متری برای هر مسافر از محل زندگی تا ایستگاه حمل و نقل عمومی

شهردار تهران از حجم زیاد مسافرین در خطوط بی.ار.تی و فشار زیادی که به مسافرین وارد می شود اظهار شرمندگی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" محمد باقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه برگزاری دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در جمع خبرنگاران در مورد الودگی هوا و تعطیلی فردا توسط استانداری گفت: ما از تعطیلی به دلیل الودگی هوا و از جنبه توجه به سلامت شهروندان استقبال می کنیم ولی از جنبه اقتصادی و صدمات اقتصادی ناشی از این تعطیلات احساس خوبی نداریم و باید به دنبال چاره اندیشی های اساسی باشیم.

شهردار تهران به بحث مدیریت درست حمل و نقل اشاره کرد و گفت: موضوع مهم این است که ایستگاه هایی را آماده کنیم که هر فرد با خروج از محل زندگی خود با گذراندن ۳۵۰ متر به یک ایستگاهی برسد که او را به شبکه ی حمل و نقل عمومی برساند و ما تلاش می کنیم تا در این ایستگاه ها به وسیله نصب تابلو های دیجیتالی به سه مسأله اساسی مسافرین پاسخ داده شود و آن این است که از چه وسیله ای و با تمام شدن چه مبلغی و چه زمانی می توانند به مقصد برسند.

وی افزود: مراحل این کار در بخش نرم افزاری به انجام رسیده است و بخش های سخت افزاری و سازماندهی آن در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم این دغدغه اصلی مسافران را حل کنیم.

قالیباف در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر نحوه استفاده پرسنل شهرداری تهران گفت: در سال گذشته حدود سه هزار وسیله نقلیه را از اختیار مدیران خارج کردیم تا یا از حمل و نقل عمومی و یا از وسیله ی شخصی خود استفاده کنند.

شهردار تهران از حجم زیاد مسافرین در خطوط بی.ار.تی و فشار زیادی که به مسافرین وارد می شود اظهار شرمندگی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با افزایش تعداد اتوبوس ها و واگن های مربوط به مترو و افزایش خطوط بی.ار.تی از این فشار بکاهیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

 

    نظرات