پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان به مناسبت بعثت...

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، متن پیام دکتر هوشنگ ملایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلوع خورشید هدایت و روشنگری در عصر تاریک جاهلیت، نویدبخش آینده‌ای روشن برای ملت مظلوم و ستمدیده‌ای بود که به دنبال آزادگی و رحمانیت بودند. پیام آزادی‌بخش مبعث خاتم پیغمبران، به زودی به گوش جهانیان رسید و مردم رنج‌دیده را بیدار و دل‌های آنها را روشن کرد.

27رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، روز تکوین آیه های رسالت و روز تجلی رحمت الهی است در این روز باران نور، دستان خسته تاریخ را روشن کرد و طلیعه ایمان بر بلندای انسانیت درخشید.

آن هنگام که رسول اکرم(ص) پیامبر گرانقدر اسلام، از سوی خداوند متعال به پیامبری برگزیده شد، خردگرایی و معنویت بر خرافه گرایی و جهل برتری یافت و بشریت از بند اسارت نفسانیات و شرارت به درآمد. مبعث هنگامه بلوغ کرامت است و نقطه پایانی بر شرک و خرافه و بت پرستی است.

مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین اشرف و خاتم پیامبران فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم امت ارجمند و موحد آن پیامبر اعظم(ص) در ایران اسلامی و علی الخصوص مردمان مهربان استان هرمزگان نموده و برای تک تک هم استانی های عزیز از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و بهروزی و سرافرازی نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات