ورودی های شهر یزد مسدود شد

در چهارمین جلسه ستاد اجرايی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مصوب شد تمام ورودی های شهر یزد مسدود شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – در چهارمین جلسه ستاد اجرايی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری یزد که با حضور جمال الدین عزیزی شهردار شهر جهانی، سپنتا نیکنام عضو شورای اسلامی شهر، سید محمد رستگاری فرماندار، معاونین شهردار، برخی از روسای سازمان ها و مدیران مناطق شهرداری یزد و همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد و پلیس راهور و شهرداران شهرهای حمیدیا و شاهدیه برگزار شد، مقرر شد همه ورودی های شهر یزد مسدود شود.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد گفت: با توجه به مصوبه ستاد اجرای و عملیات پیشگیری و مقابله با کرونا و همچنین تاکید استاندار محترم و نشست ستاد صبح امروز، از روز یکشنبه سوم فرودین ماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی، کلیه ورودی های شهر یزد مسدود شد و هیچگونه عبور و مروری میسر نخواهد بود.

وی افزود: شهروندان و افرادی که کار ضروری دارند فقط می توانند از مسیر میدان آیت الله مدرسی (جاده تفت به یزد) روبروی سپاه الغدیر عبور و مرور نمایند و در این محل نیز ایستگاه قرنطینه و تب سنجی ایجاد شده و بصورت شبانه روزی از همه افراد تست گرفته می شود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: همه راه های فرعی از طرف شاهدیه، حمیدیا و دیگر مناطق به طرف شهر یزد از مسیر خط کنار گذر سنتو نیز، مقرر شده با ایجاد راه بندهای ترافیکی و خاکریزی مسدود شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات