تماس ۱۱۶ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران

تماس ۱۱۶ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران

تماس ۱۱۶ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۱۱۶ شهروند با مرکز ۱۳۷ جهت اعلام موارد مرتبط با بارش باران از جمله آبگرفتگی و آب افتادگی و ایجاد روان آب و همچنین نشست آسفالت در سطح معابر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دومین روز از بارش های بهاری ۹۹ و در پی آماده باش مرکز ۱۳۷ برای دریافت تماس های شهروندان در این خصوص، شاهد بودیم شهروندان زیادی در تماس با این مرکز، درخواست ها و مشکلات خود را مطرح نمودند.
وی با اشاره به پاسخگویی کارشناسان مرکز ۱۳۷ به ۴۲۱ تماس مرتبط با بارندگی در ۴۸ ساعت گذشته از مجموع دوهزار و ۷۶۱ تماس ورودی، ادامه داد: از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه سوم تا ۱۲ امروز چهارم فروردین، یک هزار و ۳۳۸ شهروند با این مرکز تماس گرفته اند که ۱۱۶ مورد از این تماس ها به گزارش مشکلات حاصل از بارش باران مانند آبگرفتگی، آب افتادگی، ایجاد روان آب در معابر و همچنین نشست آسفالت اختصاص داشت و در روز اول بارش ها نیز، ۳۰۵ تماس شهروندان با ۱۳۷، به این موضوع اختصاص داشت.
رمضانی خاطر نشان کرد: از موارد اعلامی شهروندان در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ درخواست به موضوع آبگرفتگی و آب افتادگی و ایجاد روان آب و ۴۰ مورد نیز به سایر موضوعات از جمله نشست آسفالت اختصاص داشت که بعد از اعلام شهروند، توسط کارشناسان مرکز ۱۳۷ بلافاصله از طریق بیسیم به مراجع مربوطه در معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری ارجاع شده و رفع خطر شد که بیشترین موارد گزارش شده شهروندان از خیابان های رسالت، ۲۲ بهمن، خواجه ربیع، شاهنامه و طبرسی بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات