پیام شهردار ارومیه به مناسبت عید نوروز

پیام شهردار ارومیه به مناسبت عید نوروز

شهردار ارومیه به مناسبت عید نوروز پیام صادر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به مناسبت عید نوروز پیام صادر کرد، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الا أحسن الحال

سال ۹۸ سالی پر از فراز و نشیب و پر از اتفاقات و حوادثی بود که همه آنها باید تجربه ای برای سالهای آینده باشد. این سال نیز مثل همه سالها همراه با روزهای تلخ روزهای خوبی را داشت و خدا را شاکر هستیم که به ما فرصت دیدن نوروزی دیگر و استشمام عطر بهار را داد و این یکی از نعمات بزرگ خداوندی است و شکرش واجب می باشد .

در حوزه مدیریت شهری، شهرداری ارومیه طی سال ۹۸ اقدامات بسیار خوبی در حوزه توسعه و عمران شهری انجام داد و ان شالله در سال بعد و سالهای آینده قطار توسعه و پیشرفت ارومیه با شتاب هرچه بیشتری حرکت و به نقطه بسیار مطلوب برسد و ما با همراهی تمامی مدیران و پرسنل زحمتکش در این راه مصمم هستیم .

متاسفانه ایام نوروز امسال مصادف شد با شیوع ویروس کرونا و جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان که همچنین موجب لغو بسیاری از برنامه های فرهنگی، هنری و گردشگری شهرداری به دلیل حفظ سلامتی شهروندان شد و از این طریق همه هموطنان را به حراست از سلامتی خود و خانواده شان دعوت و از تمامی آنها خواهشمندم با ماندن در منازل و عدم سفر و لغو تمامی دید و بازدیدها یاریگر مسئولان در مبارزه با کرونا باشند تا نتیجه تلاش و ایثارگری های تمامی سازمانها و نهادهای درگیر و به ویژه پرسنل زحمتکش شهرداری هدر نرفته و شادی و سلامتی را به ایران هدیه دهیم .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی و به ویژه جانباختگان بر اثر کرونا و شهدای عرصه سلامت و  شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز سال ۹۹ را بر تمامی هموطنان و به ویژه بر همشهریان گرامی شهر تاریخی ارومیه تبریک عرض می کنم‌ .

امیدوارم سال ۹۹ سال بسیار خوبی برای همه ایرانیان توام با سلامتی، نشاط و شادابی بوده و این سال، سالی پربرکت و پر از روزی باشد و شاهد توسعه هرچه بیشتر کشور و اهتزاز هرچه بیشتر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف در جهان باشیم .

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات